• Anonym (Porris)

Hur tittar man på porr

Jag och min man är ganska blyga i sängen
    Det mest äventyrliga vi gör är att pippa i soffan.
    Ingen av oss tänder på analsex

Nu tänkte jag att vi kanske ska se porr tillsammans. Men hur gör man för att det inte ska bli krystat?
    Har liksom svårt att stoppa i en film i dvd.n och bara köra igång. Men vi behöver verkligen nåt som kåtar upp oss så vi inte bara kör missionären under täcket.

• Svar på tråden Hur tittar man på porr
  • Nisseblubb

Börja med en film som är av det sexigare slaget istället för en renodlad porrfilm?

• Anonym (Porris)

Grejen är också att både jag och min man kollade på porr och onanerade innan vi träffades.

• guldtrassel

Jag tror att det kan vara svårt i början att få det icke-pinsamt, men drick något glas vin innan, kåta upp varandra lite med blickar och små smekningar och gör som jag och exet; ta med en bärbar dator i sängen och sätt på filmen först utan ljud och påbörja ett förspel. Höj sedan allteftersom ni blir mer säkra och det blir mindre pinsamt.
    Kan verkligen rekommendera det - vi hade bland det bästa sexet någonsin framför datorn i sängen *fniss*
    Lycka till!

• morriz84

Kolla in länken redtube.com där finns de en hel del olika filmsnuttar.. nått som kanske passar.... o som inlägg 3 skrev.. Ha en helkväll slå på datorn o in o mys

• notyoursever

mott bästa råd för att slippa pressen i planerandet sätt dig med datorn.. gå ut på myfreepaysite.com helt gratis sida hitta ngt du gillar och sitt med det tills han kommer hem då kommer han nog stanna o titta med dig resten kommer nog av sig självt :)

Lycka till ;P

• Anonym (hmmm)

är det värt att bli medlem på my freepaysite när det finns sidor som redtube? jag menar, är innehållet detsamma?

(lat, orkar inte bli medlem och kolla själv, så frågar istället hehe)

• TheMilky

redtube är ju inte gratis längre.

• notyoursever

jag tycker det är värt de.. får ingen junk mail eller ngt sådant o finns garanterat ngt för alla smaker..
    betydligt bättre kvalitet osv än de flesta andra free sidorna

Svar på tråden Hur tittar man på porr