• Anonym

Min kompis vill ställa upp på sex mot pengar...

Hon har bara haft en kille, aldrig varit den som har sex med alla....
    Hon är i stort behov av pengar, har 90 000 i skuld hos kronofogden och lever på socialen.... Hon jämför det här, med att ha sex för pengar i en videofilm, hon tycker det är samma sak. Hon vet vart hon kan träffa såna killar genom sajter på internet. Det är seriösa killar med familj, inga våldtäksmn eller vidriga män.... Blir bara ledsen

• Svar på tråden Min kompis vill ställa upp på sex mot pengar...
  • Anonym

Varför blir du ledsen? Är ett val hon gör. Man får hoppas de inte skadar henne eller tar ut hämningar på henne de döljer. För det kan man råka ut för tyvärr även om man tror de är seriösa.

• Nyfiken gul

90.000 är betalningsbart...

hoppas bara hon har vett att betala skulderna med dom pengarn också så hon inte dövar faktumet att hon är prostituterad med att shoppa dyra prylar.

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Anonym

Tar hon ca 3000 per karl och timme är det 30 ligg och skulden är borta. Går att klara av men flesta försöker dämpa det de gör med annat på vägen, smycken, kläder, droger etc. Så länge hon håller klart huvud så går det.

• Anonym

Jag tror inte att hon betalar, hon skulle bara handla upp saker... Hon går på soc, och hon shoppar upp pengarna samma dag som hon får dom, och sen lånar hon av kompisar till mat...

• Anonym

Jag förstår henne.
    Jag har oxå tagit betalt för sex,och skulle gärna göra det igen.

Men inte vem som hellst..han som betalade mig och som jag hade fantastiskt sex med,var jätte snäll och allt skedde av fri vilja.
    Han ville aldrig göra det obekvämt för mig,utan både njöt.

Så han betalade mig i 4 år.
    Och det var bra med pengar när man gick på soc.

Detta är varje människas val och beslut.

• Anonym

Hade en vän som fick in runt 15-tusen per "kund", beroende på vad man går med på är det ju möjligt. Det ska i min mening vara ett fritt val, jag respekterar dem som gör det för att de vill precis som jag respekterar någon med ett socialt accepterat yrke.

• Tygtiiger

Hon väljer själv, personligen hade jag hellre svultit, men böna och be henne om att använda kondom!

• Anonym

Så man ska uppmuntra sånt här?

• Anonym

Att ha sex för pengar alltså...

• Anonym

Tyvärr är det ju så att även män med familj kan vara vidriga och/eller våldtäktsmän. Haga-mannen är väl ett bra exempel på det. Han var ju ute och våldtog när hans sambo låg på sjukhuset och födde deras barn.

Jag tycker absolut inte att hon ska prostituera sig, utan peppa henne att söka hjälp hos en ekonomirådgivare. Det finns en i varje kommun. Där kan hon få råd och hjälp. Dessutom så kan hon ju komma i fråga för skuldsanering om hon inte skulle kunna komma att betala tillbaka inom överskådlig tid.

• Hybr1d

Varför ska man inte uppmuntra sådant? Alla har väl sina etiska och moraliska värderingar - men de kan man aldrig tvinga någon annan att lägga sig an eller tvinga på.

• Nyfiken gul
    Anonym skrev 2009-01-12 19:21:05 följande:
    det jag hade gjort i dina kläder är att möjligheten för henne att låna pengar stoppas omedelbart. Hon har dom pengar hon har punkt och slut.

Om hon knullar sig till 10.000 spänn i veckan och sen shoppar upp dom i samma sekund så är det hennes problem - inte ditt och hennes vänners problem..
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • HellieBellie

Anonym skrev 2009-01-12 19:21:05 följande:

Uppmuntra och uppmuntra, det är hennes liv och hennes val att göra. Känner hon att det är värt det, så påverkar det ju inte dig direkt.
    Dock hoppas jag att hon använder kondom.
  • Anonym (en som vet)

går med på SOC... har få men bra kontakter.... när de är kris med pengar eller om man vill ha något speciellt är dom bara ett samtal bort... de e upp till varje människa var deras gräns går....har man psyket för att sälja sex utan att de förstör ens liv...så ja då är de okej.

Svar på tråden Min kompis vill ställa upp på sex mot pengar...