Min tvillingsjäl!!!!
En dag för 7 år sedan står HAN framför mig. Jag bara visste det....vi hade inte pratat med varandra eller nåt...Bara visste att där står min tvillingsjäl!!!
Vi fick kontakt....pratade och träffades så mycket vi bara kunde....
Problemet var att vi var båda upptagna.....
Jag flyttade ifrån min sambo.....Han skulle skilja sig.....Men han fick inte riktigt tummarna loss.
Efter TRE långa år orkade jag inte vänta på honom längre....Jag sökte mig vidare.... Efter någon månad träffade jag en underbar man. Min sambo och mina barns pappa. Är super lycklig verkligen!!!
Jag bröt kontakten med min tvillingsjäl......
Nu har han börjat ta upp kontakten med mig igen....skickar sms om hur dum han var som inte gick ifrån sin fru i rätt tid (han lämnade henne när jag träffat min sambo).
Han berättar även varför han inte vågade ta steget.....
Har haft lite sms kontakt men nu vill han träffas. Jag kan och vill inte träffa honom. Är lycklig som jag är idag!!
Men han har en sådan inverkan på mig....helt otroligt!!! Kan gå och längta efter hans sms....kollar min mob hela tiden....Han frågade om han fick ringa men jag sa bestämt nej.
Varför i helvete känner jag såhär....inte kär eller så...min vill höra av honom... Jobbigt!!!
På något sätt hör vi ju ihop....kände vi båda två som sagt innan vi ens pratat med varandra. Det klicka bara vi tittade på varandra.....
Vet inte riktigt vad jag vill med mitt inlägg, men det var skönt att skriva lite...
Trevlig kväll!!!
Kram