• Anonym (Väntat....)

Min tvillingsjäl!!!!

En dag för 7 år sedan står HAN framför mig. Jag bara visste det....vi hade inte pratat med varandra eller nåt...Bara visste att där står min tvillingsjäl!!!
    Vi fick kontakt....pratade och träffades så mycket vi bara kunde....
    Problemet var att vi var båda upptagna.....
    Jag flyttade ifrån min sambo.....Han skulle skilja sig.....Men han fick inte riktigt tummarna loss.
    Efter TRE långa år orkade jag inte vänta på honom längre....Jag sökte mig vidare.... Efter någon månad träffade jag en underbar man. Min sambo och mina barns pappa. Är super lycklig verkligen!!!
    Jag bröt kontakten med min tvillingsjäl......
    Nu har han börjat ta upp kontakten med mig igen....skickar sms om hur dum han var som inte gick ifrån sin fru i rätt tid (han lämnade henne när jag träffat min sambo).
    Han berättar även varför han inte vågade ta steget.....

Har haft lite sms kontakt men nu vill han träffas. Jag kan och vill inte träffa honom. Är lycklig som jag är idag!!
    Men han har en sådan inverkan på mig....helt otroligt!!! Kan gå och längta efter hans sms....kollar min mob hela tiden....Han frågade om han fick ringa men jag sa bestämt nej.

Varför i helvete känner jag såhär....inte kär eller så...min vill höra av honom... Jobbigt!!!

På något sätt hör vi ju ihop....kände vi båda två som sagt innan vi ens pratat med varandra. Det klicka bara vi tittade på varandra.....

Vet inte riktigt vad jag vill med mitt inlägg, men det var skönt att skriva lite...

Trevlig kväll!!!

Kram

• Svar på tråden Min tvillingsjäl!!!!
  • Anonym (Kim)

Vissa får en att känna så där bara, ta ett djupt andetag och inse att ni inte kan ha kontakt när du har sådana känslor för honom.
    Killar som väcker saker inom en är aldrig bra för relationen

• Minimor78

Jag har varit i liknande situation.
    Vi kunde av olika anledningar inte vara tillsammans, och tillslut gick jag vidare.
    Plötligt en dag ringde han och ville att vi skulle försöka igen. Alla andra tillfällen hade jag alltid lämnat allt för hans skull. Denna gång var jag nygravid med min sambo.
    Jag var tvungen att avstå från att träffa honom för allas skull.

Än idag kan jag undra hur de hade blivit...
    Jag älskar min man, men denne kille har en särskild plats i mitt hjärta. Dock tror jag att detta var bäst, vi var själsfränder men kunde helt enkelt inte leva ihop.
    Nu är jag lycklig med min man.

Låt honom gå, men bevara honom i ditt hjärta.

• Anonym

Ni har säkert haft någon typ av relation till varandra i tidigare liv. Det är mitt stalltips. Jag har ex själv rådfrågat ett medium över relationen med min äldsta son. Fick reda på att vi har funnits för varandra tidigare oftast i relationer där han tagit hand om mig ex som syskon.

• Anonym (Väntat....)

Det bästa är helt klart att låta honom gå.....med sorg i hjärtat!!!

Sa till honom att det blir nog VI i nästa liv.... Han ville inte vänta så länge

Tänk....man har funnit sin själsfränd men ändå kan man inte bli tillsammans...............

• Anonym (Väntat....)
    Minimor78 skrev 2009-01-12 22:23:39 följande:
    Jag har varit i liknande situation.Vi kunde av olika anledningar inte vara tillsammans, och tillslut gick jag vidare. Plötligt en dag ringde han och ville att vi skulle försöka igen. Alla andra tillfällen hade jag alltid lämnat allt för hans skull. Denna gång var jag nygravid med min sambo.Jag var tvungen att avstå från att träffa honom för allas skull.Än idag kan jag undra hur de hade blivit...Jag älskar min man, men denne kille har en särskild plats i mitt hjärta. Dock tror jag att detta var bäst, vi var själsfränder men kunde helt enkelt inte leva ihop.Nu är jag lycklig med min man.Låt honom gå, men bevara honom i ditt hjärta.
    Känner precis som du....gjorde allt för honom!!! Det skulle bli VI!!!!

OM du inte varit gravid....tror du att du än en gång hade släppt allt för HONOM???
    Har ni någon kontakt idag?? Det funkar inte va...!!!???
  • linslus80

Jag tror man stöter på sådana personer under sitt liv, där det känns väldigt speciellt. Inte så att man nödvändigtvis vill ha en relation med personen men man blir så berörd och fungerar inte riktigt som vanligt. Det kan ju vara en jobbig känsla, särskilt om man är i en relation men jag tror att man kan bli förälskad eller förtjust i människor längs med vägen men det betyder inte att man behöver följa känslan. Du verkar ju veta vad du vill och att du är nöjd med din situation. Personligen tror jag bara att det är jobbigt att ha kontakt om man känner så som du beskriver, bättre då att undvika att ha någon som helst kontakt. Annars tror jag bara att man håller känslan vid liv... även om det är en härlig känsla!

• Anonym

Men med tanke på att han själv väntade över tre år innan han bröt upp med sin sambo kanske han inte var lika påverkad som du? Jag vill inte verka hård, men han får väl skylla sig själv?

• Anonym (Väntat....)

Helt klart han han haft sin chans....många 1000 chanser t.o.m

Men blir lite rädd....ingen har påverkat mig som honom!!! Kan inte hjälpa det!!!

Men som linslus80 skrev:
    Man behöver ju inte följa känslan....

Det ska jag inte heller....fast den är härlig att känna!

• Minimor78

Jag tror kanske att vi hade gjort ett försök till om jag inte varit gravid. I ärlihgetens namn hade det säkert inte funkat.

Vi har ingen kontakt idag...

Svar på tråden Min tvillingsjäl!!!!