• chimp

känns som en sten i magen

20+0 idag!=halvtid
    Sen några dagar tillbaka känns det som om magen växer skitfort. Det känns som om jag svalt ett bowlingklot, dvs hårt och obekvämt! Nån som känner igen sig, ska det kännas så här???

• Svar på tråden känns som en sten i magen
  • chimp
    Svar på #1
    fy, tusan... känner mig gnällig idag

Det ljuva livet skrev 2009-01-12 22:53:40 följande:
    Japp, och växer gör det med. Snart kommer det kännas som om du svalt en badboll .
  • LillaAnna86

Kan ju inte annat än att hålla med dig om det här! Men det ska nog bara vara normalt :)

• chimp
    Svar på #3
    LillaAnna86 skrev 2009-01-12 23:08:28 följande:
    Kan ju inte annat än att hålla med dig om det här! Men det ska nog bara vara normalt :)
    Normalt är ett ord jag gillar
    Imorgon kommer jag att vara glad över bowlingklotet igen. Efter en god natts sömn och lite snyft i sambons famn så är jag på banan igen
  • Izzabelle

Känner samma sak och är i v 19.. magen känns mer som en hård sten och tung nertill och hur man än vrider o vänder sig är det obekvämt och tungt.. och hårt!! =(

• LillaAnna86
    Svar på #4
    Normalt är ett ord jag gillar Imorgon kommer jag att vara glad över bowlingklotet igen. Efter en god natts sömn och lite snyft i sambons famn så är jag på banan igen
    Ja jag fullkomligt avgudar ordet normalt. Iaf just nu det brukar alltid kännas bättre efter några tårar hos sambon och lite rådfrågning här på familjeliv. Du behöver inte oroa dig eftersom alla känner sig tunga under graviditeten. Barnet och allt i magen väger ju en del!
Svar på tråden känns som en sten i magen