Vilken napp ska man välja?
Funderar på att ge napp till min 3,5 mån dotter.
Vilket märke ska man välja och varför?
Skriv gärna vad ni tycker är bra resp dåligt med napp.
Funderar på att ge napp till min 3,5 mån dotter.
Vilket märke ska man välja och varför?
Skriv gärna vad ni tycker är bra resp dåligt med napp.
Du får prova dig fram och se vilken din bebis gillar... Är ju inte alla barn som tar napp. Lycka till! Min dotter tycker om mam napparna.
själv fick jag rådet av en kollega att börja med något lite billigare märke som finns på de flesta butiker typ eska, så om man glömmer napp å så kan handla nya snabbt. Så själv valde jag ett vanligt märke från ICA.
Fler svar!?
Nu har jag för mig den är från fyra månader, men jag gillade MAM air, som finns på stormarknaderna här i alla fall. Den har liten yta kring munnen där det kan samlas dreggel, den är stor så grabben inte tappar den och det syns då den börjar bli gammal (i alla fall på den av silikon som är genomskinlig), för jag har annars dålig koll på vlken napp man köpte när.
Jag tycker att mam napp med gummi på varje sida är jättebra!
Perfekt när han ska sova då han sover på magen och nappen trycker lite mot honom. Han brukar även bita på självaste gummidelen. Mam soft heter den..
Sen så har han några Mam Air som är bra när man ska ut och gå osv.
Laire skrev 2009-01-13 12:43:05 följande:
Min dotter tycker bäst om esska latex nappar. Du måste prova dig fram.
Laire skrev 2009-01-13 13:09:37 följande:
Du får prova dig fram...ditt barn kanske inte ens gillar napp! Jag har försökt med flera olika till min dotter men hon bara gör miner o sen spottar ut den. Vill att hon hellre ska ta en napp än alltid använda mig som napp.
min dotter accepterar bara NUK nappar av silikon, deras spädbarns nappar är typ minst av alla o det passade henne lilla mun bra.
Min dotter vägrade att ta napp. Då fick jag rådet att testa en napp som heter "skåne sut napp" och den tog hon!
Vi har köpt olika nappar till henne och hon har tagit dom som vi har erbjudit henne från första början.
Tack för era svar! Jag ska köpa en napp idag och se hur det går, börjar att kolla sortimentet i mataffären.