• Plättis

Fikasugna/pratsugna i stockholmstrakten

Hej!
    Tänkte höra om det finns fler i min sits mammalediga med en bebis, 2 månader och syskon i två årsåldern, som har lust att prata av sig och så småningom kanske har lust att ta en fika och hinna hämta syskon i tid på förskolan!
    Jag bor i Örby, Älvsjö.
    Kram Anette

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-10 11:05
    Hejsan alla fikasugna!
    Nu den 28 mars flyttar jag till Ingarö, så det blir inga fika/promenader i söderort! Ha det bra!
    Kram Anette.

• Svar på tråden Fikasugna/pratsugna i stockholmstrakten
  • Dax för syskon

Plättis skrev 2009-01-13 14:03:58 följande:

Hej!Tänkte höra om det finns fler i min sits mammalediga med en bebis, 2 månader och syskon i två årsåldern, som har lust att prata av sig och så småningom kanske har lust att ta en fika och hinna hämta syskon i tid på förskolan!Jag bor i Örby, Älvsjö.Kram Anette
    Hej, här har du en till..
    Är mammaledig med min dotter 3 mån, samt har en son på 2,5 som går på dagis. Känns som att dagarna flyger förbi, man lämnar och hämtar på dagis och sen är det kväll:)
    Bor oxå i Älvsjö, sonen går på dagis i Örby:)
    hälsn Sofia
  • Plättis

Hej!
    Vad trevligt!
    Håller med dig, dagarna går jättefort hinner knappt lämna innan det är dags att hämta! Min son går på dagis upp mot högdalen.
    Vi kanske kan ta en promenad i samband med lämning/hämtning på dagis. Just nu är min äldsta sjuk.
    Och nästa vecka har jag massor att göra varje dag, men veckan därpå ska vara lugnare!
    Anette

• ISSEN

Är också mammaledig med min son på 10 månader men han föddes 3 mån för tidigt så han är mer som en 7 månaders bebis :) Har också en son på snart 3 år som går på dagis! Bor i västertorp.

• Katjan

Jag är oxå mammaledig =). Har en son på 20mån och en på 2mån.
    Vi bor i Fruängen.

• asparinC

Vad kul med fler! Hemmamamma med 19mån kille i Farsta. Vore trevligt med nya lek/fikakompisar för oss båda. Promenerar gärna eller hittar på något vid tillfälle.

Svar på tråden Fikasugna/pratsugna i stockholmstrakten