• MartinaE

Privat gyn i Gävle/Sandviken för VUL?

Jag får inte igenom ett VUL genom min barnmorska trots upprepade missfall och jag undrar nu om någon vet någon
    privat gyn i Gävle/Sandviken som är ansluten. Sökte på hitta.se och fick upp en, men när jag ringde sa hon att det kostatade 950 kr! Tyckte jag lät hutlöst. Det borde finnas någon privat som ändå är ansluten så det kostar det normala priset??

Någon som vet?

• Svar på tråden Privat gyn i Gävle/Sandviken för VUL?
  • TingelingAnna

Jag antar att det är Helene Howie du ringt.
    Men prova att ringa till läkarhuset, de ska ha en gyn som kan göra det.

• MariaPär

Får du inte göra VUL på gävle sjukhus om du ringer dit utan din BM tillåtelse?

• MartinaE

hon vill att jag ska få ett VUL, men hon kan inte göra något säger hon pågrund av besparingar.

• Mammaskärlek

Läkarhuset i Gävle har en ypperligt duktig gynekolog som heter Misgena Bekuretsion . RIKTIGT duktig är han. Han har arbetat med IVF också i Falun där de är fantastska på fertilitet. Ring honom du. Han kostar inte mer än 300 som vilket läkarbesök som helst.

• YouILove

Är det någon som vet om man kan ringa till läkarhuset och be om att få göra en undersökning även om man inte "försökt" ett år? Vad kostar det isf, behöver inte göra en hel fertilitetsutredning men jag skulle vilja kolla ägglossningen? Jag har lång och oregelbunden mens vilket jag är rädd är anledningen till att det tar tid för oss att bli gravida. Vi har försökt 6 månader men om något är fel vill vi gärna få veta det så snart som möjligt.

Svar på tråden Privat gyn i Gävle/Sandviken för VUL?