• Jesse

Ni gravida som mått bra hela tiden!

Det pratas mycket om hur illa man mår osv. Jag är en av dom lyckliga som mått precis som vanligt hela tiden. Har nu gått in i v 13

Jag känner mig jätte glad för detta samtidigt som man undrar om allt är bra.. Jag vill höra om fler som mår prima och där bebis mår prima!

• Svar på tråden Ni gravida som mått bra hela tiden!
  • Carro1

Jag är i v.22 nu har mått hur bra som helst, sånär som på lite (eller lite mer) ryggont de senaste veckorna. Absolut inget illamående! Jätteskönt!

Bebben mår jättebra o allt ser bra ut enligt UL o BM.

• Norrskenet

hej hej!

Jag är en av dom som mått väldigt bra under min graviditet. Jag är nu i v.29 och har inte haft några som helst problem med illamående eller annat. Det som jag däremot har börjat märka nu på slutet är alla mardrömmar som jag drömmer, och dom häftiga kramperna i vaden.

Men det e sånt man får räkna med. Är jätte glad annars att allt går så bra.

• Månefrost

Vad kul att se att det finns fler som mår bra! Jag har också mått bra hela tiden och är i slutet av vecka 15 nu. Tror pyret där inne också mår bra. Kändes som lite fladder i magen igår, men är inte säker. Väntar nu på ul som vi ska göra den 25/8.

Jag tror det är ganska vanligt att man mår bra under graviditeten också, men det är de som mår dåligt som hörs mest...(hoppas ingen tar illa upp.)

• E T

Här är en till som mått super hela tiden. Bortsett från tröttheten såklart men den har vi ju alla nångång. Vet att bebisen mår fint, sparkar hela tiden känns det som. En vilding i magen
    Detta är min andra graviditet o även med Eliott så mådde jag toppen. O ut kom en frisk liten kille som nu 20 månader senare är hur harmonisk o underbar som helst

Väntar med spänning på syskonet
    /Maria, v.27

• mysiss

Jag har oxå mått bra förutom att jag åt postafen mot illamående i tre månader, men det hjälpte ju så jag mådde bra hi hi. Men nu i v 24 har jag fått besvär och jag som trodde jag skulle må bra och kunna arbeta in i det sista, men nähe.

• V N

Jag mår också super. Man trodde ju först att man var skengravid.
    Lite ryggont, lite halsbränna första månaden.. dock FÖR mycket huvudvärk nu de senaste två veckorna.

• V N

oj.... jag är i v17 (16+3) kanske jag ska säga.

• sebbeman

Jag mådde primaballerina under hela min graviditet, hade endast lite foglossning men inget jättehemskt...förlossningen gick också som en dans...Nöjd

• shims

Har också mått bra från start, sluppit illamående och andra krämpor. Get enda jag känt av är foglossning sedan midsommar. Men om jag tar det lungt och inte överanstränger mig så känner jag knappt av det längre. Hos bm har allt varit som det ska och jag och min sambo skäms lite för att vi aldrig har några frågor... Men det kommer nog ändras nu när forlossningen kommer närmre!

/Hanna v33

• Heranell

Jag har mått hur bra som helst, förutom tröttheten i början. Men inga krämpor, ingen värk nånstans... brukade ha ont i en höft men sen jag blev gravid har den inte värkt alls!

Svar på tråden Ni gravida som mått bra hela tiden!