Du måste logga in för att svara i en tråd.

• lillgarden

blöder i näsan..

Jag som många andra är väldigt rinnig i näsan och gå och snyter mig i stort sett hela tiden...
    Nu har jag dock börjat snyta i stort sett bara blod ibland :S

Någon som vet vad det kan bero på eller om det är helt normalt...

Känns som att det blir som sår i näsan som går sönder när jag snyter mig...

Har inte använt nässpray eller ngt sånt heller...

• Svar på tråden blöder i näsan..
  • FruFoxy

Man brukar få känsliga slemhinnor när man är gravid och då kan man blöda lite näsblod. Jag har också så (väntar barn nr3) och hade så även med barn nr2. Efter förlossningen slutade det.

• TheEagleEye

Usch jag har samma problem.. Ständigt täppt och man snyter mest blod. Skippa otrivin comp om du skulle få för dej att pröva nässpray.. blir ännu blodigare...

• Biancha

jag har samma, har haft ett antal månader. har fått som sår i näsan som går upp när jag snyter mig...

• Maleen

Hej!

Samma här, men tycker det har blivit bättre sen jag började använda Nozoil (tror det stavas så..) En nässpray som går att köpa på apoteket, innehåller i princip bara olja, tror det är sesamolja.

Glömde rätt ofta att ta den varje kväll nu under julen och näsblodet kom tillbaka, nu har jag tagit den regelbundet i en vecka och näsan verkar återhämta sig lite, men vågar inte riktigt snyta mig ordentligt för det.

NozOil är tipset i alla fall =)

• bondromantik

blödde oxå näsblod hela tiden men när jag började med järntabletter gick det över.

• LitenBlomma

Snyter oxå blod, gjorde det med 2:an med, med 1:an kommer jag inte ihåg. Dagen innan jag testade plus snöt jag lite blod så det var en del av symptomen kan man säga

Ludwig -0202, Meja -0803, MA 0809 & BF 0908
  • lillgarden

Tack för alla svar och vad skönt att veta att man inte är ensam om detta lilla problem...!

:)

• Mollie77

Så har jag oxå fått de..Lite otäckt,kommer riktiga koagler med blod både i näsa o mun..Antar att de är graviditeten..

Nio dagar kvar till bf
  • lillgarden
    Svar på #9
    Ja det är allt lite läskigt och skumt...
    Känns ju sådär när man snyter sig och det bara kommer blod och blodklumpar... :S
  • StinaStina

Jag har också haft mycket näsblod och blodklumpar, främst på morgon och kväll. Men precis som Malin1984 har jag börjat med Nozoil och det har funkat jätte bra!

Svar på tråden blöder i näsan..