• Anonym (Mistress)

Någon mer som har en man som är undergiven?

Jag har en man som är väldigt undergiven. Vi leker ofta och då är jag hans Mistress. Jag är själv switch igentligen men då min man är såpass ug så blir det bara att jag är dominant mot han och inte tvärtom.

Men det skulle vara kul och prata med andra tjejer som har undergivna män där hemma. Ta del av era lekar och kanske inspirera varandra lite, ge varandra tips och råd om saker man kan göra med dom små männen här hemma ;)

• Svar på tråden Någon mer som har en man som är undergiven?
  • Anonym (Mistress)

Det blev visst 2 likadana trådar. Skriva här i denna :)

• Anonym (Mistress)

Haha oj ja det var ju ett moget inlägg :)

• Anonym (both)

Tja... vi är väl switchar båda två, med betoning på ug båda... Så det funkar ju sådär ibland.
    Han gillar mest att få krypa för mig, kyssa mina fötter etc och att jag binder honom hårt och tittar på när han kämpar mot repen.
    Så vi  är inte speciellt avancerade nån av oss egentligen. Inga kraftfulalre lekar. Kanske mest beroende på att det är svårt att få till det när man har småbarn...

• Anonym (Mistress)
    Svar på #4
    Ja vi har också barn och det är svårt att göra lite mer avancerade lekar då. Hade vart lättare med bara vanligt vanilj sex. Visst det är vi också. Men då båda vi två trivs med dessa lekar så vill vi gärna göra det så ofta vi kan.

Min man gillar att bli bunden, gillar det mesta bara det är jag som gör det liksom. Och på ett dominant/förnedrande sätt.

Hur binder du din man? Här blir det oftast bara lie snabbt i händerna eventuellt fötterna också. Men hade vart kul och testa annat. Dock har jag sån dålig fantasi.
  • Anonym (Mistress)

Någon mer som har en undergiven man?

• Anonym (Mistress)
    Svar på #7
    Har du fått leva ut dom?
  • Larsgubben

Anonym (Mistress) skrev 2009-01-14 22:16:57 följande:

Svar på #7Har du fått leva ut dom?
    Nej, det har jag inte. De är mest kittlingar i fantasin
  • Anonym (Mistress)
    Svar på #9
    Vad fantiserar du om då? Berätta gärna ;)
  • Larsgubben

Anonym (Mistress) skrev 2009-01-14 23:00:37 följande:

Svar på #9Vad fantiserar du om då? Berätta gärna ;)
    Nyfiken...
  • Adde69

Härlig situation som kille att bli u.g tycker jag, och härligt med rollspel , lycka till alla med kärleken!

• Anonym (Mistress)
    Svar på #11
    Hehe klart jag blir ;) Se så berätta nu ;)
  • Larsgubben

Anonym (Mistress) skrev 2009-01-15 11:30:58 följande:

Svar på #11Hehe klart jag blir ;) Se så berätta nu ;)
    Haha... ja, ett av de tidigaste minnen var såna här pojkdrömmar som att bli bunden av jympafröken i bastun, för att ta ett exempel
  • Anonym (Kille)

Anonym (Mistress) skrev 2009-01-14 09:04:06 följande:

Jag har en man som är väldigt undergiven. Vi leker ofta och då är jag hans Mistress. Jag är själv switch igentligen men då min man är såpass ug så blir det bara att jag är dominant mot han och inte tvärtom. Men det skulle vara kul och prata med andra tjejer som har undergivna män där hemma. Ta del av era lekar och kanske inspirera varandra lite, ge varandra tips och råd om saker man kan göra med dom små männen här hemma ;)
    Jag kasnke inte är undergiven men min dröm är att leva i ett förhällande där kvinnan bestämmer när vi skall ha sex, jag vill att hon skall märka hur nervös jag är när vi knullar.
Svar på tråden Någon mer som har en man som är undergiven?