• lillan1975

Vad för bikini till liten byst

Hej alla!

Har fått hm katalog och såg en trekants bikini med kedja skit tuff men har ingen byst och pusch -up bikinisarna är så tråkiga.

Vad tycker ni passar?
    Det finns ju halterneck oxå.

• Svar på tråden Vad för bikini till liten byst
  • bubbli

bandeau-bikini med mycket färg/mönster är bäst om man är småpattad!
    tänk på att ha mer färg/mönster på överdelen och låt underdelen vara enfärgad,då framhäver man bysten bäst!

• Sofye
    bubbli skrev 2009-01-14 09:20:29 följande:
    bandeau-bikini med mycket färg/mönster är bäst om man är småpattad! tänk på att ha mer färg/mönster på överdelen och låt underdelen vara enfärgad,då framhäver man bysten bäst!
    Håller med, visste inte det där med mönster men bandeau-bikinisara är sååå snygga om man inte har häng på tuttarna!
    ღJohn o5 ღSigrid o7 ღMiNi o9
  • bubbli

haha...japp. kan lätt bli taxöron av bandeau.

• Indianica

Trekantsbikini med halterneck!!!!!! Så är den med halterneck kommer den se sååå fin ut! Köp!!!

Finns även trekantsbikinis med liiiite vadd i, också bra för oss med mindre behag!

• Flisan79

Trekantsbikini tycker jag är sååå fint och hade det själv när mina bröst var mindre. Ser inte alls lika snyggt ut nu när de blivit större och lösare efter amning.

• Missimo84
    Flisan79 skrev 2009-01-14 13:08:21 följande:
    Trekantsbikini tycker jag är sååå fint och hade det själv när mina bröst var mindre. Ser inte alls lika snyggt ut nu när de blivit större och lösare efter amning.
    men om de är små och hängiga då?
  • Sofye
    Missimo84 skrev 2009-01-14 13:24:34 följande:
    beror nog på hur små dom är tror jag
    ღJohn o5 ღSigrid o7 ღMiNi o9
  • Flisan79

Då drar man åt lite så får de ett lyft...haha.
  • tii

Jag använder bara trekantsbekini. Jag har A-kupa.

• Indianica

Precis man drar åt så får de ett lyft. Har man dessutom knyt i nacken (halternecksmodell) kan man dra åt obegränsat så de både kläms ihop och hamnar under hakan nästan
  • Missimo84
    Indianica skrev 2009-01-14 14:09:56 följande:
    Missimo84 skrev 2009-01-14 13:24:34 följande: Precis man drar åt så får de ett lyft. Har man dessutom knyt i nacken (halternecksmodell) kan man dra åt obegränsat så de både kläms ihop och hamnar under hakan nästan
    hehe det skulle jag vilja se mina göra... har tur om de hamnar i normalläge
Svar på tråden Vad för bikini till liten byst