• Angel80

Tips på Epilator

Sökte på nätet på Epilator och det finns ju hur många modeller som helst. Kan ni ge mig något tips på någon bra och prisvärd. Varna gärna också om ni köpt någon skit så jag inte gör samma tabbe.

Det fanns Epilatorer för allt mellan 300 och 1500 kronor. Är de dyrare mycket bättre?

• Svar på tråden Tips på Epilator
  • Angel80

Ingen som använder sig av Epilator som kan rekommendera?

• blondtjej

Jag har haft en billig hemma nu. Jag ska köpa en dyr Är ingen expert, men det är bättre kvallitet på dom dyrare! Den jag ska köpa heter 7781 (tror jag?) och är från Braun. Den är uppladdningsbar och det är toppen för mig som inte har ett uttag i badrummet. Kul att stå i köket?
    Den billiga har ingen riktig kraft och det känns som om man mest har tur om man får med nåt hår! Och aj!
    Den dyra har ladyshaver och olika huvuden så man kan ta ett mindre där man vill och så... Jaa... mer kan jag väl inte säga.. men det är bättre med en lite dyrare. Samma med rakaparater och så med.

• blondtjej

Ett tips: Elgiganten har ju öppet köp i 30 dagar (ja, du får testa!) och är du inte nöjd kan du alltid lämna tillbaka. Så kan du testa lite!

• astoria

Jag köpte en Braun Xpressive 7781,kanonbra! Kolla på www.siba.se köper du den där är den billigare än i varuhuset.

• Angel80

Tack för tipsen, ska kolla upp det lite närmare.

• lingondripp

Går det att puffa upp tråden lite?? Jag undrar bara vilken sorts hårväxt ni med epilator har? Jag har grova, mörka hår vid bikinilinjen och armhålorna, rycker den de också??

• Helennnna

Jag köpte en från eleven.se en lila, kommer dock inte ihåg vad den heter. Kostade knappt 500kr. USEL! Den tar knappt bort var tredje hårstrå trots att man kör som en galning upp och ner. Batteriet håller i 20 min sen måste man ladda den igen, och det i 10 timmar. Tror inte det stog i texten.. då hade jag INTE beställt den.

Måste säga också att den tar bara lååånga hårstrån, så man får ju gå och spara i två månader för att sen ha "lena" i tre veckor. Är ALLA så? . Då rakar jag hellre.

Jag vill också ha lite tips.

Svar på tråden Tips på Epilator