• Anonym (Sugen)

Anal Töjning

Har en fråga ang analsex.
    Jag njuter extremt mycket när man "pillar" vid anus och är extremt sugen på analsex, men det går inte då jag inte är uttöjd där bak.
    Hur gör jag för att kunna töja ut mig ordentligt så jag kan få in en normal stor kuk?

• Svar på tråden Anal Töjning
  • Anonym

Det behöver man ju inte för att kunna ha analsex.

• Janneman

Du ska fan inte töja ut. Du ska slappna av och använda glidmedel. Om du töjer ut anus så kommer du inte att kunna stänga utan fiser och läcker hela tiden. En normal kuk är inga problem att stoppa in om man är uppvärmd, avslappnad och insmord

• Anonym

Använda en mindre dildo kanske, mycket glid och när man ska föra in antingen dildo eller en riktig kuk så ta i precis lite i början precis sim du ska gå på toa det gjorde underverk här hemma från att ha gjort int till ingen smärta alls. Testa först med en dildo så du lär dig. Vissa ställningar är bättre än andra, tex ligga på sidan gör att man slappnar av bättre än att stå på alla fyra.
    Och skynda låååångsamt en bit i taget gör det ont håll stilla där ett tag och fortsätt sen.
    Good Luck, its very nice....mee like it !!

• Anonym

glömde skriva använd inte vattenbaserat glid utan dem med silicon.....är mycket bättre

• Anonym

Vi gör så att jag först smeker henne utanpå och runt hålet, med ordentligt med glidmedel, sen börjar jag föra in ett finger, sedan två fingrar, eller så kör vi en stund med en analstav, efter en stund så slappnar hon av och hålet blir mer töjbart, då så åker kuken in utan problem, men vill rekomendera ordentligt med glidmedel.

• Anonym (Sugen)

tackar.. ursäkta att jag låter så oerfaren :)

• Janneman

Anonym (Sugen) skrev 2009-01-14 13:56:51 följande:

tackar.. ursäkta att jag låter så oerfaren :)
    Det är ingen fara. Men jag blir nervös när folk använder ordet analtöjning för det är något helt annat, och skapar endast problem.
    Lycka till!
  • Anonym (Sugen)

Ja det var kanske lite fel ordval ;)
    har ni något förslag på glidmedel?
    silicon ska det visst vara men något speciellt märke som är bra?
    som gärn ainte ger fläckar på lakan heller

• Anonym (vi)

vi använder saliv och safter från varandra, pillar lite och "gnuggar" så går det bra

• Anonym (Sugen)

Tack ytterligere en gång :)

• Anonym

Vaselin funkar oxå. Bättre än vattenbaserat iallafall...

• darkside

RFSUs Trust in lust silikon glid.

En Helt fantastisk produkt...

Svar på tråden Anal Töjning