• Jessisca

borra i badrum? gärna snabba svar =)

vad tror ni om att borra i badrumsväggar? behöver nya hyllor för att få plats med skötbord och tänkte att det vore en enkel lösning att ha dom på väggen, men jag vill ju inte orsaka några fuktskador... bor i hyresrätt och skulle behöva borra hål för 8 konsoler om det blir aktuellt...

• Svar på tråden borra i badrum? gärna snabba svar =)
  • Hannah76

Är dt nära dusch/bad? Kan vara bra att ha silikon i hålen innan du har i skruvarna.

• Pikku Enkeli

Hör med hyresvärden först. Är jäkligt trist om de har försäkringar på tätskikten och du förstör dem och det sen blir fuktskada.

• Jessisca

ja, badrummet är rätt litet så det blir automatiskt nära... :S Men tror du det är lugnt om vi silikonar hålen?

• xenaa
    Jessisca skrev 2009-01-14 14:42:18 följande:
    ja, badrummet är rätt litet så det blir automatiskt nära... :S Men tror du det är lugnt om vi silikonar hålen?
    Bor du i en hyresrätt så får man inte borra i badrum. IAF inte här där jag bor. Pga fuktskador. Dock kan man väl ringa hyresvärden och fråga dem där om man får göra det själv eller om de kan komma och fixa det.
    ♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ ★ ♥ BF 2oo9-o3-o4 ♥
  • Jessisca

det fanns en del borrhål i väggarna när vi flyttade in för 1,5 år sen, och det sa dom inget om på besiktningen... men jag kanske borde ringa o höra med dom... eller leta en annan hylla...

• xenaa
    Jessisca skrev 2009-01-14 14:44:30 följande:
    det fanns en del borrhål i väggarna när vi flyttade in för 1,5 år sen, och det sa dom inget om på besiktningen... men jag kanske borde ringa o höra med dom... eller leta en annan hylla...
    Ja för fanns de hål sen innan kan de vara de som har borrat dem och inte de som bodde där innan.
    Det är ju bäst att ni ringer och kollar med dem först annars kanske ni blir debiterade för de hålen om de har gjorts fel osv.
    ♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ ★ ♥ BF 2oo9-o3-o4 ♥
Svar på tråden borra i badrum? gärna snabba svar =)