• hedde73

    Någon som fäljer NFL slutspelet

    Ja, är det någon mer än mig härinne som är löjligt intresserad av NFL slutspelet? Själv håller jag på Vikings o i vanlig ordning så hade man höga förhoppningar när dom fixade en wild card match, men som vanligt så åkte dom direkt.

  • Svar på tråden Någon som fäljer NFL slutspelet
  • MajkelV

    Vart överraskad att Arizona slog ut Eagles. Nu skulle det förvåna mycket om inte Steelers vinner Superbowl. Grym defence och bästa QB´n. Fast med tanke på skrällen i förra årets SB så kan man inte vara säker på någonting.

  • hedde73

    Nä, allt talar väl för steelers nu, men som sagt, allt kan fortfarande hända. Arizona visade ju verkligen igår att dom kan darra när det väl gäller, men samtidigt så styrde dom upp det o kunde vända tillbaka. Kändes lite som om McNabb borde kunnat skicka någon av dom sista passen lite bättre o kanske fått matchen till förlängning.

    Om två veckor vet vi. :)

  • MajkelV

    Nu vet vi att Steelers vann även om det var på det berömda håret.
    Skall se reprisen på matchen under dagen så jag verkligen får se hur det gick till när segern bärgades. Av rapporterna att döma så var det tight och inte riktigt rättvist. Återkommer när jag sett matchen.

  • Valle

    Hade eget Super bowl party hemma... Sicken match... man trodde det var avgjort flera gånger.. men Am football e vidunderlig när det gäller comebacks... Redan en klassiker ...
    Själv blev nu bästa laget avsatt på den rätta platsen... Förra årets vinnare... Giants e mina favoriter..

Svar på tråden Någon som fäljer NFL slutspelet