Bricanyl till katt
Erfarenheter? Min Kattis har fått det för att hon har ansträngd andning... Men jag är lite orolig för bricanyl är ju till människor.
Erfarenheter? Min Kattis har fått det för att hon har ansträngd andning... Men jag är lite orolig för bricanyl är ju till människor.
Det finns många humnapreparat som veterinär använder på djur och det har därför rätt att skriva ut det. Många däggdjur har besläktade sjukdomar och problem som människor så var inte orolig du. Däremot får inte läkare skriva ut djurpreparat :)
Humanpreparat skulle dte stå...
Jo det är klart men jag hittar ingen information någonstans på nätet att katter har använt bricanyl...
Japp, det har jag sett på recept men har inga direkta erfarenheter utav det.
Det är just det, ingen har erfarenheter av det...
Jag vet att katter med allergier och astma fått det ordinerat. Om du vill kan du ju maila via formulär här: www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=30&UserTypeID=2#
Då får du svar från rätt källa. Vad sa veterinären?
Veterinären var lite tråkig, gillar inte henne speciellt. Vi ska hålla på i två, tre, fyra, fem veckor... Jag menar vad fan är det för svar?
Min Amadeus har fått Bricanyl to ganger pr. dag i 4,5 år nå. Det hjelper på hans snue (snuva) og pust (andning). Han fikk det av veterinæren da han var 2 år. Han er helt avhengig (beroende) av det for å ha et godt liv.