• Gotlandsunge

Har du blivit spådd på riktigt någon gång? Stämde det?

Sitter här arbetslös med högsta önskan just nu att få ett jobb. Skulle vara intressant att att spå sig på riktigt och se om man kan få svar på om jag kommer få ett jobb snart eller inte. Men det är ju så dyrt.

Är det någon som blivit spådd på riktigt? Stämde det?

Spådde mig just gratis på internet. Där fick jag till svar att jag kommer få det senaste jobbet jag sökt nu ;)
    Tyvärr är det väl bara någon random-funktion.

• Svar på tråden Har du blivit spådd på riktigt någon gång? Stämde det?
  • juluu

japp och japp.
    Spådde mig på min bröllopsresa, spådamen sa bl a att äktenskapet inte skulle hålla längre än ett år, och att jag skulle vara tvungen att byta jobb, samt flytta.
    Äktenskapet höll i ett år och 1 månad, direkt efter det fick jag sparken och var tvungen att flytta pga att jag inte hade råd med lägenheten på egen hand.

Men jag litar inte på spåsidor på nätet däremot.

• Night Angel

skulle du vilja ge länken där du spådde dig gratis?

DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • Gotlandsunge

juluu skrev 2009-01-14 20:06:56 följande:

japp och japp.Spådde mig på min bröllopsresa, spådamen sa bl a att äktenskapet inte skulle hålla längre än ett år, och att jag skulle vara tvungen att byta jobb, samt flytta.Äktenskapet höll i ett år och 1 månad, direkt efter det fick jag sparken och var tvungen att flytta pga att jag inte hade råd med lägenheten på egen hand.Men jag litar inte på spåsidor på nätet däremot.
    Var gjorde du det någonstans? Ringde du eller träffade du någon? Vad kostade det?
  • R Franklin

Gotlandsunge skrev 2009-01-14 20:02:28 följande:

Är det någon som blivit spådd på riktigt?
    På riktigt?
  • Ekorrmamman

Ja och ja!!!

Det mesta Eva Nordstrand berättat för mig stämmer...

• juluu

Gotlandsunge skrev 2009-01-14 20:18:19 följande:

juluu skrev 2009-01-14 20:06:56 följande:
    Var gjorde du det någonstans? Ringde du eller träffade du någon? Vad kostade det?
    Det var på Koh Samui i Thailand. En bekant som bodde där rekommenderade henne så jag åkte dit och hon spådde i kort.
    Kan tillägga att jag inte berättade ett ord om mig själv. Det enda jag frågade var ifall jag skulle få barn med min exmake. Det var då hon sa att vi skulle skiljas inom ett år.
    Jag sa till henne att jag var där på brölloppsresa, men hon höll fast vid att vi skulle skiljas.
    Hon tog även upp min fibromyalgi mm, som jag inte nämt något om.
    Det kostade inte många kr, typ 20 spänn eller nåt.
  • Gotlandsunge

Ekorrmamman skrev 2009-01-14 20:21:41 följande:

Ja och ja!!!Det mesta Eva Nordstrand berättat för mig stämmer...
    Hittade hennes hemsida, det kostar 17kr/min att ringa. Hur många minuter tar det då? Egentligen skulle jag vilja ställa fråga och få svar via mail, till ett fast pris...
  • Mysan59

För ca 14 år sen, när jag gick igenom min skilsmässa, gick jag till en spåtant, som faktiskt hette Taikon (zigenare, och dom är ju kända för att kunna spå, eller var åtminstone).

Hon la en vanlig kortlek och talade om allt som hänt, från det jag var liten... Och jag kan också tillägga att hon inte visste nånting om mig! Jag orkar inte gå in på allt hon sa, men duktig var hon.

Jag har också blivit spådd (gratis) via mail, med tarot, men än vet jag inte om det stämmer.

Det har inte slagit in än...

• Ekorrmamman

Gotlandsunge skrev 2009-01-14 20:33:31 följande:

Ekorrmamman skrev 2009-01-14 20:21:41 följande:
    Hittade hennes hemsida, det kostar 17kr/min att ringa. Hur många minuter tar det då? Egentligen skulle jag vilja ställa fråga och få svar via mail, till ett fast pris...
    Det bästa är att ringa på hennes andra nummer och boka en tid. Då får du en halvtimme för 300:-
  • Gotlandsunge

Ekorrmamman skrev 2009-01-14 21:32:47 följande:

Det bästa är att ringa på hennes andra nummer och boka en tid. Då får du en halvtimme för 300:-
    Jaha, det var ju inte så farligt. Bor ju tyvärr lite illa till för att besöka henne bara.
  • Gotlandsunge

Oj, sorry, kollade hemsidan igen. 300kr är också telefon, bara att man bokar en tid. Hmmm... vågar man ;)

• MammaLillfis

Vill man veta saker mer ingående kan jag rekommendera att kontakta ett bra medium,de tar kanske 400-500 kr för en timme i telefon och då kan man ju prata om allt och inget. Finns också en del bra sidor med tarot där man kan spå sig och få svar via mail som är lite billigare.
    www.tarotesset.se

• Ekorrmamman

Gotlandsunge skrev 2009-01-14 21:40:37 följande:

Oj, sorry, kollade hemsidan igen. 300kr är också telefon, bara att man bokar en tid. Hmmm... vågar man ;)
    Du vågar definitivt!
    Hon är proffsig och faktiskt helt underbar och mysig att prata med! Jag tipsade om henne i en annantråd här på "ockult" helt nyligen och efter att ha läst i den var det två tjejer som nappade och var MYCKET nöjda med sitt samtal.
  • Gotlandsunge

Ekorrmamman skrev 2009-01-14 21:47:43 följande:

Gotlandsunge skrev 2009-01-14 21:40:37 följande:
    Du vågar definitivt!Hon är proffsig och faktiskt helt underbar och mysig att prata med! Jag tipsade om henne i en annantråd här på "ockult" helt nyligen och efter att ha läst i den var det två tjejer som nappade och var MYCKET nöjda med sitt samtal.
    Härligt! Då ska jag nog testa. Ska söka efter och läsa den andra tråden du skriver om.
  • MammaLillfis

Har inboxat dig Gotlandsunge

Svar på tråden Har du blivit spådd på riktigt någon gång? Stämde det?