Dagen efter Piller - Din upplevelse/Biverkning?
Undrar om någon tagit dagen efter piller?
och om du fick några biverkningar?
hur gick de för dig?
har sån ångest
Undrar om någon tagit dagen efter piller?
och om du fick några biverkningar?
hur gick de för dig?
har sån ångest
japp har tagit det en gång.resulterade i en bebis 9 månader senare! funkade alltså ej!
Nä me fy säg inte så!!
Jag åt ett för snart 2 veckor sen å väntar nu på mensen.. Glömd 4 p-piller.. Men han kom inte i mig.. Men ändå är jag orolig.. Åt sista p-pillret i söndags.. Så kommer inte mensen imorgon blir jag väääldigt orolig!
Hur länge efter samlaget tog ni era piller?
tog det morgonen efter sexet, drog till apoteket direkt!
mådde illa och snurrig....sen va det inte så mkt mer..men jag brukar få lite alla möjliga biverkningar av många läkemedel.
lite som pms besvär fast med lite mer hormoner.
blev ingen bebis då...tog det eftermidagen efter det hände..alltså mindre än 24timmar.
bara tagit det en gång..har inte behövts fler.
Ja, det resulterade i att det inte blev något barn, men sedan, efter ett antal år av skaffa barn försök så fattar jag inte vad vi höll på med. När man ser tillbaka hade vi klarat ett barn så tidigt i relationen, det hade varit smartare än att vänta och sedan se att det var svårt att skaffa barn.
Jag har ännu inte tagit det.. hade sex för 2 dygn sen. pratade senast ikväll med gyn läkare. och iom att jag troligtvis precis haft äl typ igår så är det försent med pillret sa hon men kunde ta de iaf för det skulle inte skada...
en vän berättade att hon fick sådana smärtor och långdragna blödningar.
ja får inte bli gravid nu och gör att ja har sån ångest. och vågar ja ta är rädd för att få smärtor.. och då läkaren sagt åt mig att de är för sent så vet jag inte. hon sa ja kunde ta den för då har aj gjort allt vad ja kunnat.. (har tidigare idag skrivit en tråd om detta) Men ville fråga om någon fått jobbiga biverkninga
Vilket märke tog ni?? jag fick Norlevo
Ja det tog jag oxå..
Fast jag har inte haft några biverkningar direkt.. Lite deppig kanske..
Anonym skrev 2009-01-14 23:46:28 följande: