• Emke

Någon som vet var det finns enfärgade rosa / blå påslakan till spjälsäng?

Verkar omöjligt att få tag i! Har kollat överallt på nätet tycker jag men det är figurer på allt! Skulle vilja ha helt enfärgat Har ingen lust att fylla rummet med en pryl från varje disneyfilm

Tacksam för svar!

Mamma till världens vackraste Agnes 071230 =) & BF 090613
  • Svar på tråden Någon som vet var det finns enfärgade rosa / blå påslakan till spjälsäng?
  • MrsLi

Tyvärr har jag inte sett några själv. Har bara fått tag i rosa lakan på IKEA.
    Men du kanske kan köpa tyg och sy själv?

• Hansi

Jag hittade enfärgade rosa på hemtex. Sen kan man ju som sagt sy själv. Eller köpa större lakan och vika dubbelt. det blir ju svårt med påslakanet bara..

• Hansi

Jag hittade enfärgade rosa på hemtex. Sen kan man ju som sagt sy själv. Eller köpa större lakan och vika dubbelt. det blir ju svårt med påslakanet bara..

• MrsLi

Visste inte att dom hade sängkläder för spjälsäng på hemtex. Måste dit o kolla

• Widgren

Ikea har enfärgade drapålakan i Blått, grönt, rosa och vitt...
    Där har vi köpt. Man får dem i två-pack.

• Emke

Tack för svaren hittills! Visste inte heller att hemtex hade påslakan för spjälsäng men då ska jag kolla där!

Det är alltså påslakan och örngott jag undrar över Lakan / dra-på-lakan får gå i vitt

Tar gärna emot fler tips!

• Emke

Var in på hemtex hemsida men där var alla påslakan mönstrade... :-/

• Duckan74

Har ett helt rosa från Liten Jag. (Visst heter det så?)

• Sootie

Jysk har enfärgade vita iaf, så kan man ju färga om dem inte har rosa/blå också för det vet jag inte..

• mammatill2härligavildar

Tror att Coop Forum hade helfärgade i rosa, blått el. vitt. I allafall i höstas.

• Emke

Puffar för fler svar!

• Jag Ond

Hm Hemtex HAR blåa samt numera ROSA enfärgade påslakan till spjälsäng. För att få störst utbud skall du gå till Hemtex & More, de har i blått, rosa, rött, grått. Är super skön "känsla" då de är i parcale o inte vanlig bomulls vävnad. Har köpt två uppsättningar till vår spjälsäng. KOlla hemtex.se på barnsovrum, där finns ett som heter saltö, o det finns i rosa o blåss samt hel färgat men som sagt för att få störst chans att ha det så gå till en more butik. eller om de har spjälsängs sängkläder men inte de rosa så be dem ta hem det.

• Loove84

På Coop Forum har dom helt enfärgade både blåa och rosa, dessutom var dom billiga!

Svar på tråden Någon som vet var det finns enfärgade rosa / blå påslakan till spjälsäng?