Jag känner igen mig i dina tankar. Skulle också ha väldigt svårt för att ta upp en sådan idé i sängkammaren tillsammans med mannen, särskilt som jag inte är den som skräder orden när det gäller p o rr och alltför frisläppta sexvanor.
Grejen är att jag inte skulle ha något emot just en dildo till exempel. Skulle kunna tänka mig det för både eget och gemensamt bruk, men vet inte riktigt hur jag skulle kunna ta upp det. Inte för att jag saknar det heller, men i framtiden kanske. Jag vet att en massageapparat kan ge otroligt behaglig stimulans, så varför inte en dildo? Men jag håller med, det känns lite kinky, och jag vet inte hur jag skulle kunna introducera något sådant utan att känna mig som värsta p o rrbruden.
Ändå tycker jag att just en sådan leksak egentligen inte är för "p o rrig", utan ganska harmlöst och skojig.
Så, "går miste om", känslan i en massageapparat är i alla fall något man kan sakna när man testat. Kanske blir det för beorendeframkallande att man måste ha leksaken för att funka sedan?