• Anonym

sexprylar å sånt

Jag var med på ett sk "home party" hos en vän. Vi fick se olika sexprylar å sånt och sedan fick man beställa om man ville. Blev förvånad då jag var den enda av alla mina vänner som inte beställde dildo eller andra sexleksaker. Själv känner jag inge behov av detta.
    Går jag miste om något? Är det jag som är pryd? Tycker det skulle kännas lite nasty att ha med en dildo när jag och killen ska till.
    Använder man dessa grejor tillsammans med mannen eller på egen hand?

• Svar på tråden sexprylar å sånt
  • Anonym

jag har levt i ett långt förhållande som ofta utnyttjade leksaker.
    idag har jag äntligen sluppit i från det och lever i ett förhållande där inte sex alltid betydet att något måste stoppas in någonstans

Jag har inga behov av en massa kringprodukter så därför struntar jag i det helt enkelt.

• Anonym

När jag var på ett sådant party så beställde stora flertalet massageolja eller skämtartiklar. Några få köpte sexleksaker. På det partyt jag var på visste man iofs inte vad andra köpte. Flera av tjejerna köpte också geischakulor som hjälper till att öva knipmusklerna.

Vi använder sexleksaker främst för att "krydda" vårt även annars mycket bra sexliv.

/JsN

• Anonym

Jag känner igen mig i dina tankar. Skulle också ha väldigt svårt för att ta upp en sådan idé i sängkammaren tillsammans med mannen, särskilt som jag inte är den som skräder orden när det gäller p o rr och alltför frisläppta sexvanor.
    Grejen är att jag inte skulle ha något emot just en dildo till exempel. Skulle kunna tänka mig det för både eget och gemensamt bruk, men vet inte riktigt hur jag skulle kunna ta upp det. Inte för att jag saknar det heller, men i framtiden kanske. Jag vet att en massageapparat kan ge otroligt behaglig stimulans, så varför inte en dildo? Men jag håller med, det känns lite kinky, och jag vet inte hur jag skulle kunna introducera något sådant utan att känna mig som värsta p o rrbruden.

Ändå tycker jag att just en sådan leksak egentligen inte är för "p o rrig", utan ganska harmlöst och skojig.

Så, "går miste om", känslan i en massageapparat är i alla fall något man kan sakna när man testat. Kanske blir det för beorendeframkallande att man måste ha leksaken för att funka sedan?

• Anonym

Dildos är inget för mig. Men har massor med kompisar som har och använder den med sin partner.

• Anonym

Latexlakanen är jätteroliga :)
    Sex ska ju vara roligt o det är det verkligen med lakanen man glider omkring o skrattar som ett barn :)

• Anonym

Varför vill man ha en dildo när man har äkta vara????

• Anonym

Därför det är skönt med dildosar!

• Anonym

Jag tror inte att det är dildon i sig utan vibrationen man är ute efter (i alla fall jag som skrev svar nummer 3 ovan). Med andra ord skulle det säkert duga lika bra med vilken massageapparat som helst.
    Annars är det klart att inget klår den äkta varan.

Å andra sidan om man läser vad som sägs i en del inlägg här på FL så är ändå dildon det som är mest "oskyldigt" tycker jag. Är förvånad att majoriteten i denna tråden är emot sådana.

• Anonym

Inte ersätter det riktig vara men det kan vara en rolig/upphetsande start på en trevlig stund.Min sambo blir väldigt sugen och upphetsande om jag leker med den när han tittar.Bra knep om jag är sugen och inte han!
    Sen kan jag ju säga att jag är periodare med användningen eftersom den äkta varan jobbar skift och ibland inte är hemma när jag får lust.Ett litet foto på älsklingen och min"blåa vän" så är natten räddad!

• Anonym

Hur gör man för att introducera dildon i sexlivet???? Vill inte att min karl ska ta illa upp och tro att jag inte är nöjd med hans s-opp.

• Anonym

BSvar till anonym 12.40:Brukar ni titta på p-film?Isåfall kan du väl lite käckt säga när någon där använder en dildo_Undrar hur det Känns?
    Då märker du ju om han gillar idèn eller ej.
    Annars får du väl ta ett snack med honom om vad ni önskar prova i s-xväg och kanske får du höra en önskan han har du inte visste.
    Att kunna prata är viktigt samt att kunna skratta ihop.Kan man prata och skratta om allt kan man slappna av även vid s-x och det brukar underlätta.Lycka till!

• Anonym

Jag gillar att använda dildon för vibratorns skull...så himla skönt då jag använder den vibrerande dildon mot klittan samtidigt som han är i mig! Rekomenderas!

• Anonym

jag försökte skriva ett inlägg som ej kom med...där jag förklarade om att det e vibratorn man vill åt...samtidigt som man har sex... Undra om detta kommer med.

• Anonym

Var kan man köpa sexleksaker som är bra och billiga på nätet???
    "sugen"

• Anonym

Du kan tex handla på :Orion,Martin,Dreamcollection på nätet.Hoppas du hittar något att fynda som är kul! Ett litet tips :prova kroppschoklad eller varför inte jordgubbsmak(fick det istället för färska jordgubbar på midsommar-gissa var jag hällde det och smakade?)

• Anonym

Med din kille hoppas jag hi hi. Nej men det kan var aett skönt kompliment

Svar på tråden sexprylar å sånt