• MsRahkonen

svar snabbt!

Har fått erbjudande om att köpa en Brio Twinette -01 för 500kr. Slitna däck, men annars fin. är det värt det?
    Ska bara ha den för att komma ut på promenader även när dottern är hemma och vi är själva...

Säg vad du tycker om den.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-15 23:09
    En Emmaljunga -01 syskonvagn då???
    Värt 800kr?

• Svar på tråden svar snabbt!
  • MsRahkonen

någon måste väl orka skriva en rad?

• noahismynumberone

Skulle personligen inte batala en krona för en så gammal vagn.. måste ju finnas nyare vagnar för det priset på blocket..

• MsRahkonen

Nej tyvärr finns det inte det.. Hittar du som är i närheten där jag bor så varsågod och länka

• mamma me tre

tycker inte att man måste haka upp sig på vilket år vagnen är från, är vagnen ok och man gillar den så varför inte köpa den? om man bara ska ha den ibland så är det ju jätte bra om man kan hitta en billig!

• noahismynumberone

beror ju på vart du bor fanns flera platser med det namnet, i båsta o närheten av gävle..

• 3 barns mamma84

Precis jag har en gammal vagn uppe i vinden ååh min underbara snygga vagn en 00 om inte ännu gammlare likom en Brio combi som jag köpte för 450kr från blocket

Jag älskar den vagnen
    hade den åt dottern när hon föddes 05

• MsRahkonen

Ja årtalet e skitsamma. Mamma köpte ju liksom en 50talare för 800kr.. Så jävla cool.
    -01 blir ju oxå retro snart
    Jag bor närmare Gävle helt klart.. Uppsala eller Gävle lär den finnas i.

Jag har redan vagn, en 08 om de e viktigt Men d e just en syskonvagn jag vill ha för att komma ut lite mer ensam om dagarna. Jag orkar inte bära på 13 kg om man skulle behöva d hela vägen hem.

• noahismynumberone

Sorry TS! missade att det va SYSKONVAGN du letade efter självklart spelar inte årsmodellen någon roll, menade mest att det borde finnas nyare vagnar för det priset! dock inte syskonvagn kanske :S

• Lady1nblack

ja, och tycker man nåt verkar dyrt går det ju alltid att prova pruta :P

• MsRahkonen

Precis syskonvagn är jag ute efter Nä jag har kikat och hittar d verkligen inte för mindre.
    Den för 800kr ser ut å vara i toppskick, även hjulen!!!
    På den för 500kr behövdes hjulen bytas och den gick ju inte att vända... Så vilken skulle ni ha tagit?

Pruta kan man alltid göra

• noahismynumberone

Va tvungen o titta nu bara för det, fanns ju några för runt tusen i uppsala, och som du sa pruta går ju alltid men går de få tag i nya hjul, o va kostar de? är nog bättre o köpa den för 800 isf.. så slipper man leta hjul o byta och sånt

• MsRahkonen

Köper man nya hjul tror jag det kostar 100kr/styck... Begagnat hittade jag inga i närheten.. Röstar oxå för den för 800kr...

Svar på tråden svar snabbt!