• Ett nytt liv

Behöver tips!! VARMA VANTAR till kalla händer......

HEj!

Vår son Max (DS) 1 år och 10 månader är så kall om händerna
    och det hjälper ju inte till då han blir så stillasittande ute, då han inte går än.
    Dessutom har han ett opererat hjärtfel som kanske bidrar att han kommer vara kall om händerna? Men man vill ju ändå försöka hitta det bästa.

Någon som har tips på RIKTIGT varma vantar.
    Vi har köpt ullvantar med extra innervante, men han är lika kall.

Tar gärna emot tips =)

Kolla gärna in min blogg: ettnyttliv.wordpress.com/
  • Svar på tråden Behöver tips!! VARMA VANTAR till kalla händer......
  • hally

Hestra handskar, finns med ullinlägg också i flera olika modeller. Säljs på vissa sportbutiker bla. Stadium. Här i stan köper jag dem på sadelmakeriet.
    www.hestragloves.se

• Solskensmor

Har du testat Hestras vantar/handskar. De är de enda som håller Sofia varm på vintern.

• sanne84

prova om du inte hittar varma vantar, att ta ett par tunna finger vantar och sen ett par tum vantar över det. det är super. det brukar jag själv göra också.

• Ett nytt liv
    hally skrev 2009-01-16 10:15:00 följande:
    Hestra handskar, finns med ullinlägg också i flera olika modeller. Säljs på vissa sportbutiker bla. Stadium. Här i stan köper jag dem på sadelmakeriet.www.hestragloves.se
    Solskensmor skrev 2009-01-16 10:15:16 följande:
    Har du testat Hestras vantar/handskar. De är de enda som håller Sofia varm på vintern.
    Vilka snabba svar =)
    Ska kolla upp detta......tack!
  • Ett nytt liv
    hally skrev 2009-01-16 10:15:00 följande:
    Hestra handskar, finns med ullinlägg också i flera olika modeller. Säljs på vissa sportbutiker bla. Stadium. Här i stan köper jag dem på sadelmakeriet.www.hestragloves.se
    Solskensmor skrev 2009-01-16 10:15:16 följande:
    Fanns ju en del olika modeller att välja på. vilken har ni? Hittade på nätet att besälla....
    bland annat på denna sida.
    http://www.naturkompaniet.se/index.asp?SectionId=1721
  • Solskensmor

Har inte köpt nya till Sofia i år, utan hon har samma som förra året. Hon är på dagis nu så jag kan inte kolla vad hennes handske heter, men den är i det närmaste lik "fjellvot"-handsken.

Svar på tråden Behöver tips!! VARMA VANTAR till kalla händer......