tror fan det!
Läste precis expressens första sida där "Mias ex" skriver; "Jag är inte ond".....tro fan det! självklart är du inte ond enligt dig själv!!!!! tror fan det!! det är en klassisk citat från en man som misshandlar....tror fan det!! kvinnan förkännar det eller hur?
jag är medveten att det finns två sidor...men om det nu är sant att den här mannen är en kvinnno och barnmisshandlare så tar han så klart tillfällen i akt (eftersom det har diskuteras så mycket om boken i media), och passar på att framstå som ett offer. "den onda mannen" och nu menar jag rent allmänt, är otrolig duktig på att manipulera och gör allt som krävs för att få sin vilja igenom....
.....det är kanske lättare att tro att "den onda mannen" är ett offer eftersom sanningen gör ont..sverige ska föreställa ett jämlikt land och det gör kanske ont att höra att sådana män kommer undan och att barnen och kvinnan får fly, utvandra för sin överlevnad!
JAG ÄR UTLÄNNING och vet med säkerhet att det som boken beskriver har hänt uprepande gånger i verkligheten, skillnaden är att det är inte alltid så att kvinnan och barnen överlever och händer än idag!!!! många kvinnor och barn lever i underjorden (!)för att kunna leva alls!!!! detta händer!!! inte i utlandet utan här i vårt vackra och underbara Sverige!!
"Mia"om författaren, om ni råkar läsa detta så vill jag säga att jag önskar er och er familj lycka och välfärd. Din berättelse hjälpte mig att överleva. Jag går inte en sekund på snacket i media nu eftersom jag vet hur verkligheten kan se ut. Tack ännu en gång!