• softisch

köpa barnglasögon från specsavers?

jag undrar om det är bra om man köper barnglasögon från specsavers, deras erbjudande är 2 par barnglasögon utvalda bågar förstås för 995:-

på synsam säljer dom detta
    Bågen på köpet
    För barn upp till 13 år har vi ett specialerbjudande: vid köp av glasögon i utvalda bågar får du bågen utan extra kostnad. Kom in till din närmaste butik så berättar vi mer. Dessutom är alla reparationer under det första året kostnadsfria. Värdet på detta erbjudande är 700 kronor. Föredrar du en annan båge drar vi självklart av 700 kronor på denna.

vilket är bäst???

• Svar på tråden köpa barnglasögon från specsavers?
  • knäppisen

jag hade tagit de som är snyggast, fast det beror också på vad en försäkring hos specsavers kostar.
    Vi lagade sonens glasögon kanske 10 gånger första halvåret. Han var 18 mån när han fick sina.

• trombon

Vi har köpt på Specsavers och det har fungerat alldeles utmärkt, hon var drygt 2 när hon fick de och vi har fått justera dem ett par gånger (nu drygt 3 år) men de har hållit jättefint och personalen har varit väldigt bra med barn och proffsiga. Fast det beror väl på var man bor också Vi har förresten bytt en gång men då var det pga att dagis tappade bort dem..... Vi har f.ö bara köpt ett par åt gången, har inte känt behov av att ha två (förutom då när de tappades bort).

• Enyana

Vi har köpt två par för 995:- på Specsavers och det har funkat jättebra. Jag tycker att det har varit bra att alternera mellan två par eftersom dottern lätt blir lite skavd på näsan och då kan man byta ett tag. Bara häromdagen var jag in i butiken eftersom ena gummigrejen som ska vara på näsan hade lossnat - och den åtgärdades snabbt och gratis. Vi är nöjda.

• Sindri

Vi har från Synsam, dom är vi nöjda med Sonens glasögon gick på 495:- allt som allt.

Svar på tråden köpa barnglasögon från specsavers?