• honkie

Snälla, kan någon erkänna sin slapphet?!?!

i alla dessa trådar om kukar osv tas det genast upp en massa motargument från provocerade killar om slappa tjejer. svaren på detta blir alltid, inte ofta, utan alltid "jag är iaf inte slapp", "jag är supertrång" och "jag har iaf fått höra att jag är trång". alla dessa meningar slutar också med ett irriterande ";)". nu söker jag någon, som är så pass säker i sig själv, att hon kan säga "jag är superslapp och det står jag för!!!". jag är även nyfiken på hur dessa tighta tjejer vet att dom är trånga, för har du hört det från en kille så kan denna lika bra ha ljugit.
    ps. ja, jag har en, enligt FL:s preferenser, liten kuk!

• Svar på tråden Snälla, kan någon erkänna sin slapphet?!?!
  • Anonym (mortilltre)

Kan jag väl erkänna! Tight var längesen, men saker och ting har åtminstone gått tillbaka igen sen förlossningarna, så nu är jag förmodligen normal. För att vara "förbrukad" då!

• Anonym (:/)

Haha! Ärlighet kommer man längst med :P Nej men jag har ingen aning faktiskt.. Min kille har ALDRIG sagt att jag är trång, vilket stört mej en hel del.. Så ja antar att jag inte hör till de trångaste iaf.

• honkie

tack tack tack för att du finns! jag är så trött på dessa som hävdar att barnafödsel inte har nån betydelse för fittans slapphet!

Anonym (mortilltre) skrev 2009-01-16 18:49:52 följande:

Kan jag väl erkänna! Tight var längesen, men saker och ting har åtminstone gått tillbaka igen sen förlossningarna, så nu är jag förmodligen normal. För att vara "förbrukad" då!
  • Anonym

Jag förstår inte hur tjejer kan veta att de är trånga. Har de jämfört (fingrat runt) sig själva med någon?

Jag föredrar normalstora manliga organ, så jag antar att det gör mig normalstor därnere.

• Anonym (hmm)

och hur mäter man "slappheten"?
    *Hämtar måttbandet*

Jag är nog som en 20 litershink med ljummet vatten.

• honkie

du har så fel så. eftersom alla supertrånga här inne föredrar superkukar så måste du som föredrar normala vara ultratrång, ungefär som en näsborre ;)

Anonym skrev 2009-01-16 18:55:59 följande:
    Jag förstår inte hur tjejer kan veta att de är trånga. Har de jämfört (fingrat runt) sig själva med någon? Jag föredrar normalstora manliga organ, så jag antar att det gör mig normalstor därnere.
  • Heisan

Jag fick musklerna sönderslitna under min första förlossning så slappt är det tills jag får tummen ur för att operera mig...

Men jag brukar upplysa ev partners om läget o ja, jag föredrar större apparater-i synnerhet om det bara handlar om sex...

Skiter i att skriva något här just nu
  • Anonym

Förut hade jag ingen aning om jag var tajt eller slapp, men nu kan jag bara säga att man märker själv hur tight eller slapp man är när man sett skillnaden.

I mitt tidigare förhållande (där jag fött barn) så tränade jag musklerna dåligt och det blev inga dundrande orgasmer direkt...

Nu efter tre barn har jag fått lite slapp-nojja och tränat upp musklerna bra och jisses vilka orgasmer man får ,både genom yttre stimulans + g-punktsorgasmer. Allt genom att använda musklerna rätt...

Så det spelar ingen roll hur många barn man fött om man kan träna musklerna och använda dom rätt.. Har du inte märkt nån skillnad så är du förmodligen... slapp..

• Anonym (em)

Anonym skrev 2009-01-16 18:55:59 följande:

Jag förstår inte hur tjejer kan veta att de är trånga. Har de jämfört (fingrat runt) sig själva med någon? Jag föredrar normalstora manliga organ, så jag antar att det gör mig normalstor därnere.
    Jag har hört det flera gånger av killar som knullat mig så jag antar att jag är det.

Däremot är jag inte så djup. 14,5 cm så längre kukar än så gör bara ont.
  • Anonym (hmmmm)

Men slappheten efter en graviditet går ju tillbaka.. Så man kan ju inte utgå ifrån att kvinnor blir slappare efter graviditeter..

En del kvinnor blir trängre, en del slappare... Beror väl på muskulaturen/om man gick sönder under förlossningen/ hur lätt kroppen återställer sig etc..

En del är större en del mindre. Precis som killar..

Hur läget är gällande min hålstorlek har jag dock iiiingen som helst aaaaning om faktiskt då jag inte mätt upp hur stort/litet som är "normalt".

Svar på tråden Snälla, kan någon erkänna sin slapphet?!?!