• saralindberg

    November -07 bebisar!!!!! Hur går det för er? DEL 4

    Här fortsätter vi prata om våra barn som nu är över året, och livet i allmänhet. Nya som gamla, välkomna!

    Del 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m31780680.html

    Del 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m34522848.html

    Del 3
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m37290940.html


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 21:56
    Och här är nya, uppdaterade födelselistan

    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m40382772.html

  • Svar på tråden November -07 bebisar!!!!! Hur går det för er? DEL 4
  • saralindberg

    Jag satt i flera dagar och såg att ingen hade skrivit (var inte bättre själv) och såg sen att tråden hade gått ut.

    Hjälp till att få hit allihopa!

  • saralindberg

    Hjälp till att uppdatera födelselistan också, tjejer!

  • Jo  anna

    Theo har haft en inskolningsvecka hos dagmamman nu. Det går jättebra och han verkar trivas. Lämnade honom en halvtimma själv igår. Och det hade gått jättebra. På måndag ska jag lämna honom lite längre. Förut va jag verkligen helt anti mot dagmammor, men Theos är jättesnäll och alla hennes barn tycker om att vara där. =) Lugnt och skönt liksom.

  • saralindberg

    Jo anna: Vad skönt att det går bra för honom då. Det måste kännas skönt.

    WhiteAngels: Klart du ska hoppa in igen :)

  • lella77

    Hej hej1 min son började inskolningen på dagir förra veckan och det går jätte bra. nu är vi arbetslösa så han går bara 3 dagar i veckan mellan 9-14

  • ZettanA

    hej hej hallå på er!

    Miras pappa har varit på kryssning på jobbet nu i tre dagar så Min syster har bott med oss (hon tog med sig hästen oxå.. hihi)! Mira älskar sin moster så jag har inte dugit alls de här dagarna, moster ska klä på henne, moster ska bära på henne.. Mamma är bara dum!! .. man ba gaahhh!! Vi har i alla fall haft jätte mysigt.

    Mira har lite smått lärt sig klättra ner för soffan åt rätt håll i stället för att krypa rakt ut. Skönt eftersom hon snart kommer lära sig klättra upp själv!

  • Bambi81

    Hej!

    Sareng: tack för länken!

    Har inte varit inne här på hela veckan då hela familjen har varit magsjuka - blä! Jag åkte på det först, i måndagskväll, och ett par timmar senare vaknade Melvin och hade spytt ner hela sig och sängen. Mindre kul. Natten mellan tis-ons så åkte Michael på det, så här har det varit en lugn vecka. Vi mår betydligt mkt bättre nu. Väntar bara på att Melvin ska få tillbaka aptiten igen. Får vara glad för det jag får i honom just nu.

    Har läst ikapp och som vanligt är det mkt som händer och sker. Det kändes som att Melvin var på G att ta sina första egna steg innan han blev sjuk, men nu får vi väl se när det blir. Har dock haft mer ork och energi idag än de andra dagarna och det är ju possitivt.


    (¯`°?.¸ ღ Mammas lilla hjärta ♥ Melvin ღ ¸.?°´¯)
  • snugglebunny

    Hej!

    sareng: Tack för länken!!

    Här har det varit lite kaos, jag har inte varit hemma sen i torsdag morse. Sambon fick åka in akut med Amanda i torsdags då hon fick svårt med andningen. Så jag kastade mig till Astrid Lindgren efter jobbet. Hon blev inlagd så jag sov kvar där och fick avlösning på fredag morgon av sambon. Jag skulle ju jobba... Kändes inte alls kul men när jag väl var där gick det ganska bra. Hon mådde bättre då också. Sen var det bara att åka tillbaka till AL igen på em. Vi fick åka hem först i dag på em. Nu mår hon mycket bättre även om hon fortfarande är rejält förkyld. Men det verkar ju tyvärr som hon har förkylningsastma.
    Vi har fått utskrivet en starkare pulmicort så vi hoppas hon ska slippa få det såhär jobbigt igen. Vi har lärt oss att vi måste vara tuffa och se till att hon får i sig medicinen....

    Tufft för min sambo... första veckan han var pappaledig och så händer det här. Han var helt slut i torsdags kväll stackarn.

    Lite "kul" var ändå att en kompis till mig jobbar på AL och kikade in i vårt rum igår morse. Så skönt att få se ett känt ansikte mitt i allt!

    Bambi81: Trist med magsjuka! Skönt att ni mår bättre nu.

Svar på tråden November -07 bebisar!!!!! Hur går det för er? DEL 4