• Lucia1987

Går ni också NAKNA hemma....?

Hej...! Jag är gravid i V.29 och har svårt för att koppla av med kläder eller pyjamas...Älskar att gå runt naken här hemma.

Jag väntar första barnet med min underbara make så att ni inte tror att det är huset fullt här hehe, maken tycker jag är galen som går runt helt näck men jag tycker det skönt=)

Hoppas det finns fler gravida som också gillar att springa runt nakna...har svårt att tro att ni finns där ute...!

Hoppa gärna in i tråden och berätta vad ni känner, mår och vad era män tycker om att ni springer runt näck i huset=)

• Svar på tråden Går ni också NAKNA hemma....?
  • Fossing77

gör det du trivs med! skönt att vädra sig ibland kan jag tänka mig. själv e jag för frusen för att överleva naken om jag inte e under duntäcket eller i duschen ;)

• Lucia1987

Jag ligger för det mästa på soffan med en filt och tv´n och datorn framför mig hehe, men så fort jag ska upp och fixa något att käka så går jag näck=) Jag är nog den som blir varm under gravven hehe=)

• Lucia1987

Misty W skrev 2009-01-16 23:09:14 följande:

Jag går med magen naken däremot.
    hehe en bra början, men här går man helt näck=) Kanske maken har rätt iaf, lite galen kan jag nog vara=)
  • Fossing77

brukar bosätta mig i lågt skurna mjukisar å bh iofs... magen vill ju ut ur gravidjeansen när man kommer hem Flört

• Misty W

jag hinner inte vara naken har en dotter på 2½ som ska lekas med och sen laga mat och sånt.. annars tror jag jag skulle trivas ganska bra som naken =)

• Fossing77

laga mat med naken mage låter farligt... sprättigt fett och annat.. hu! Flört

• Shadilly

Jaha då, man ska lufta sig, annars kan man få problem med svamp

• Jempa L

Inte under graviditeten, men däremot var det stört omöjligt att ha kläder på överkroppen när mjölken rann till efter förlossningarna. Hade kunnat slagit någon på truten om h*n nuddat mjölkbehållarna då!

Storskrutt nov-05, Lillskrutt 9 mars-08.
  • Shadilly

Jempa L skrev 2009-01-16 23:21:06 följande:

Inte under graviditeten, men däremot var det stört omöjligt att ha kläder på överkroppen när mjölken rann till efter förlossningarna. Hade kunnat slagit någon på truten om h*n nuddat mjölkbehållarna då!
    Haha, ja det är lönlöst. Jag fick ett sånt mjölksprut att jag fick byta -strumpor- när vi nyss kommit hem från BB.
Svar på tråden Går ni också NAKNA hemma....?