• Wallace

tips på bra spa runt västa götaland, värmland, småland, halland

japp, så som det är sagt. jag söker bra spaanläggningar runt västra götaland med omnejd.
    gärna där man kan få tillgång till svit med eget bubbelbad.
    har ni några tips?

• Svar på tråden tips på bra spa runt västa götaland, värmland, småland, halland
  • Anna Panna

Asia Spa i Varberg är underbart!!!!!! Vet ej om man kan få tillgång till svit med bubbelbad men det ligger på stadshotellet och jag vet att de har övernattningspaket.
    www.varbergsstadshotell.com/main.aspx
    Jag har varit där några gånger och bara tanken att vara där ger mig lugn. Lukterna, ljuden (eller mest avsaknad av dem samt svag musik i bakgrunden), färgerna och atmosfären.
    Det finns även Kusthotellet i Varberg men min mamma som varit på bägge ställena tycker att Asia spa vinner med hästlängder men det beror ju på vad man är ute efter.
    Lycka till och ha det så härligt när ni väl kommer iväg!!
    Kramar från Anna Panna, 3 mil norr om Asia Spa

• Flippen
    http://www.varbergsstadshotell.com/main.aspx?pageID=83

Detta kan jag varmt rekommendera! Ligger i Varberg.
    Om det finns svit med bubbelbad vet jag inte, men hotellet i sig var från början inget spahotell, utan man har på takvåningen byggt till ett helt fantastiskt asiatiskt spa, med utsikt över hela Varberg.

Skansen i Båstad är ju också jättefint men ganska litet.
    Nytt år - Nya möjligheter!
  • Flippen
    Anna Panna skrev 2009-01-17 11:10:06 följande:
    Asia Spa i Varberg är underbart!!!!!! Vet ej om man kan få tillgång till svit med bubbelbad men det ligger på stadshotellet och jag vet att de har övernattningspaket. www.varbergsstadshotell.com/main.aspx?pageID=...Jag har varit där några gånger och bara tanken att vara där ger mig lugn. Lukterna, ljuden (eller mest avsaknad av dem samt svag musik i bakgrunden), färgerna och atmosfären. Det finns även Kusthotellet i Varberg men min mamma som varit på bägge ställena tycker att Asia spa vinner med hästlängder men det beror ju på vad man är ute efter. Lycka till och ha det så härligt när ni väl kommer iväg!!Kramar från Anna Panna, 3 mil norr om Asia Spa
    Bra smak du har!
    Nytt år - Nya möjligheter!
  • Bambiniz

Sankt Jörgenpark Spa, ligger i Göteborg. Helt underbart ställe!! God mat, fantastiskt Spa med behandlingar. Lyxiga sviter.... vill minnas att nån har badkar med bubbelfunktion i rummet så man har utsikt över Göteborg.

www.sanktjorgenpark.se/Spa__.html

• Pyff

Selma plus i Sunne
    Varbergs kurort
    Tylösand
    Lundsbrunn

• Anna Panna

Jag och gubben var på Asia Spa idag under förmiddagen, det är fortfarande helt underbart!
    TS! Har ni bokat något PSA ännu?

• Anna Panna

Jag och gubben var på Asia Spa idag under förmiddagen, det är fortfarande helt underbart!
    TS! Har ni bokat något PSA ännu?

• JEMAR

Själv tycker ja selma spa i sunne är toppen. Bor några mil där i från och har själv varit där ett antal ggr. Jätte fint spa med väldigt god mat.

Svar på tråden tips på bra spa runt västa götaland, värmland, småland, halland