• 199007

Vad kostar ett rätt start spjälskydd? på babyproffsen?

Tänkte höra om det är någon som köpt ett enfärgat rätt start spjälskydd på babyproffsen? eller barnens hus?

Tjänar man på att beställa det från någon sida eller ligger priserna på ungefär samma ??

• Svar på tråden Vad kostar ett rätt start spjälskydd? på babyproffsen?
  • Mamma Lotta

Jag kollade ut ett vitt spjälskydd på IKEA , det kostade bara 119 kr om jag inte minns fel. Andra tillbehör till spjälsängen var oxå billiga där som täcke o kudde.

Att tala innan man tänker är som att torka sig i arslet innan man skiter.
  • panzermensch

Mitt kostade 349

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • 199007
    Svar på #1
    Mamma Lotta skrev 2009-01-17 20:01:04 följande:
    Jag kollade ut ett vitt spjälskydd på IKEA , det kostade bara 119 kr om jag inte minns fel. Andra tillbehör till spjälsängen var oxå billiga där som täcke o kudde.
    jo jag har också sett det men jag har hört att Ikeas spjälskydd inte är bra alls.. banden som man knyter har lossnat och tydligen så blir det slappt och konstigt efter man har tvättat det
  • Surkatt

Jag köpte det prickiga på IKEA och det var verkligen usel passform på det. Jag vet inte om det satt bra innan jag tvättade det, för jag tvättade det på en gång, men det är helskevt...

Ska nog köpa ett annat nån gång när ekonomin tillåter... Eller sy om snoddarna *idé* SPARA pengar...

• Yariija

Mitt kostade 399:-, hade ett Ikea innan och det var helt klart värt att byta!

Smärta är oundvikligt men lidandet är valfritt...
  • Surkatt

Men nu var det ju inte IKEAS spjälskydd du frågade om.. SORRY. Ibland svarar jag på inlägg utan att tänka efter om det är intressant för ¨nån...

• pp08

Babyproffsen har inga priser på hemsidan eller i katalogen eftersom de representerar (tidigare) olika mindre butiker; alla får sätta sina egna priser. Bäst att kolla på hemsidan/katalogen och ringa till butiken och fråga efter varan (med katalognr. som referens).

Svar på tråden Vad kostar ett rätt start spjälskydd? på babyproffsen?