• Anonym

Martinshop Götebrog

Vågar man gå dit? Menar om det känns ok att gå in eller bara är en snuskaffär med "äckel".

Föresten, Kondomeriet har flyttat, är det större-bätre nu?

• Svar på tråden Martinshop Götebrog
  • fjäilen

kondomeriet har blivit en mindre butik känns åtminstone så.. förra "gamla" var avlång nu är det i etage och det känns mindre men lika mkt i sortimentet.. och bra service.

• Anonym (Kille)

Har inte alla pooraffärer slagit igen snart i Sverige, de flesta kollar väl på internet idag, då behövs inga affärer.

• Anonym (Bs man)

Klart du vågar gå in där. Butiken och bion är väl separerad och du kommer definitivt inte känna dig instängd med en massa äckel. Därimot om du skulle "råka" betala dom 80:- det kostar att gå in å bion och sen bara "råkar" gå in i ett bås med ett gloryhole och sen enbart "råkar" placera din mun i hålet så vete faen vad som skulle hända :)

• Nova67

Butiken Martinshop är mycket rolig att besöka, kunnig personal och bara strosa runt och titta på alla skojiga och fantastiska prylar är både berikande och fantasieggande och skojiga.

Var där för att köpa en present till en polare, hade varnat om en "Buttplugg" men det vart ett par playboytofflor.. hahaha

Både på martinshop och på kondomerian har jag upplevt personalen som kunnig/proffsig förutom mycket trevliga.

Däremot är jag ganska okunnig om bio verksamheten, då mitt besök på martinshop inte fattade att de hade biograf där oxå, förens jag insåg alla som kom in inte var i butiken.. utan gick vidare in bakom en annan vägg.. har de inte gått dit hade jag aldrig fattat det

Svar på tråden Martinshop Götebrog