• Silverkatten06

Billiga tyger?

Var hittar man billiga tyger? Jag vill sy lite nya gardiner, men har inte lust att lägga en hel förmögenhet på tygerna...

Och här borde det kanske stå nåt fyndigt?
  • Svar på tråden Billiga tyger?
  • Tecken

På nätet eller i vanlig affär? Ohlssons tyger och stuvar tycker jag är bra och billiga, finns över hela Sverige. IKEA har billiga tyger, men jag tycker de är lite tråkiga.

• elvinaOstefan

Ikea och lokala tygaffärer har bra priser. Har sytt många längder/kappor i hemmet, brukar hamna på 50-150kr :)

Devin, det finaste vi har ♥
  • Silverkatten06

Håller med om att IKEA:s tyger är lite tråkiga. Ska kolla upp Ohlssons!

Och här borde det kanske stå nåt fyndigt?
  • Twid

vet inte vart du bor! men om du har vägarnaförbi värdens minsta lilla håla Rockhammar ligger i lindesbergs komun så passa på att stanna! om man väl hittar dit så ligger det en sunkig liten skräp affär men halva affären består av grymma tyger! stort utval med många olika sorter och blandade märken men ALLA tyger kostar 25kr/m!

• JoJo02

Jag lånar tråden lite. Hoppas det är ok.

Har sett ett tyg som är typ genomskinligt men har ett mönster i svart sammet(eller dyl)vad heter sådana sorts tyger? Slut i tygbutiken, så tänkte söka på nätet, men vet ej på vad.

• hally

www.stoffochstil har massor med fina och prisvärda tyger

Ett tips är att beställa katalogerna, där har de mer än det som finns på nätet också tror jag.

Svar på tråden Billiga tyger?