• hoppzansa

Är i v.6 men känner mig symtom-lös??

Hej allihop!

Det här kanske är jättevanligt att man inte känner nåt så här tidigt, men när man läser vad man "skall"/kan känna så här tidigt så känner jag inte igen mig...

Har inget illamående eller dylikt. Ev mer flytningar och "supernäsa". Någon som känner igen sig? Eller hur kände ni er så här tidigt?

• Svar på tråden Är i v.6 men känner mig symtom-lös??
  • Endast jag

Jag var oxå orolig när jag inte hade några symtom alls. Men i vecka 7-8 då började mitt illamående så det kommer säkert :)

Grattis!

• MyggaMygg

ok jag e  i v 20 och känner mig fortfarande symtom lös

• Dodis

Med första barnet hade jag jätteont i brösten som symtom. Trodde då givetvis att man "alltid" skulle ha det.
    Med andra barnet hade jag inga som helst symtom förutom plusset och var då givetvis jätteorolig men allt gick bra.
    Så det kan vara olika.

• Litens mamma

Jag är i v 7, och känner mig f.n inte alls gravid. har haft ömma bröst, men de ömmar inte lika mycket längre. Magen var svullen förut, men tycker inte att den är svullen lika ofta längre.
    Har känt ett illamående i några dagar nu, men kanske bara inbillar mig, jag vet inte ärligt talat. Testade med CB för ett par dagar sen - igen - och det kom ett starkt plus med en gång så jag har iaf hcg i kroppen (var ens ej med morgonurin).
    Var på vul för en vecka sedan och då syntes en hinnsäck men var då bara i v 5+2 ca så det var för tidigt för att se nå't foster.

Vet inte vad jag ska tro!

Kände iofs inga symtom alls med sonen förräns illamåendet kom i v 7-9 ca, men nu letar man ju symtom på ett annat vis, så då blir man ju nojig...

• FruFoxy

Jag är i v. 34 och glömmer ibland bort att jag är gravid, så har det varit under hela den här graviditeten. Jag har mått så bra! Så var det även i den förra graviditeten.
    När jag däremot väntade första barnet hade jag en hel drös med symtom från plusdagen tills hon kom ut.

• tindra1

jag började få lite ont i brösten i v6 det var allt.
    Illamående, känslig för doft och trött kom senare.
    Ingen fara att inte känna något så tidigt, vissa känner inget alls förrän barnet sparkar:)

• tindra1

nu har jag lite ömma bröst och en minimal kula på magen v18.
    Känner mig inte så värst gravid men jag fick se mitt barn i fredags o barnet mår bra

• Mamma ica

Samma sak här....inga symptom.....i vecka 5 kände jag mycket mer, magen kändes svullen, illamående, trött. Men nu i vecka 6 känner jag ingenting speciellt, det enda som är att tant röd inte har varit och hälsat på på länge....
    Men det kommer väl...)

• Flickan och kråkan

Med ettan hade jag inga graviditetssymptom alls. Brösten växte från och med andra trimestern liksom magen sent omsider. Oroade mig för allt jag läste att man "skulle" känna. Hade en fullständigt okomplicerad graviditet, kände mig ogravid till förlossningen, och hade en fin förlossning. Njut. Väntar tvåan nu och mådde illa inledningsvis och har känt rejält med växtvärk. Inget att gnälla över jämfört med andra, men inte kul ändå.

• hoppzansa

Vad snälla ni är som tar er tid att svara :) Känns skönt att höra från folk som vart med på "riktigt" eller ni som är i samma fas just nu :) Blir annat än att läsa standardiserade listor...

Svar på tråden Är i v.6 men känner mig symtom-lös??