• Midsommarkrans

Kladdkakor i Aftonbladets bilaga "Härligt Hemma"

Är det någon som har Aftonbladets bilaga "Härligt Hemma" från igår? Det skulle vara olika kladdkakerecept med i den. Jag kom just på att jag glömde att köpa den igår när jag var och handlade...

Om du har den, skulle du kunna tänka dig att skriva alla recepten till mig? Vet att det inte är lite jag ber om ... Men snälla...

Hoppfulla önskningar från Midsommarkrans, som för övrigt är gravid i v. 37 och bebis verkar behöva kladdkaka .

• Svar på tråden Kladdkakor i Aftonbladets bilaga "Härligt Hemma"
  • Midsommarkrans

Heavenlyfaith skrev 2009-01-18 21:23:03 följande:

Har du kollat på aftonbladets matsida?www.aftonbladet.se/matvin/
    Hmm, där hittar jag inga kladdkakor.. Men de kanske lägger upp det efter helgen då man inte kan köpa bilagan längre!?
  • Midsommarkrans

Heavenlyfaith skrev 2009-01-18 21:24:27 följande:

Annars finns den här länken, den är gammal från aftonbladet men jag har den i mina favoriter så jag överlever mina PMS-besvär www.aftonbladet.se/matvin/article1737745.ab
    Åhh, tack! Det var inga dåliga kladdkakor... *sparar länken genast*
    I gårdagens tidning skulle det bland annat vara en dumlekladdkaka *mums*.
  • Heavenlyfaith
    Midsommarkrans skrev 2009-01-18 21:30:03 följande:
    Heavenlyfaith skrev 2009-01-18 21:23:03 följande: Hmm, där hittar jag inga kladdkakor.. Men de kanske lägger upp det efter helgen då man inte kan köpa bilagan längre!?
    http://www.aftonbladet.se/matvin/article3518995.ab

Fast det här hittade jag på den sidan... är det inte det? Det finns ju på höger sida fler recept

Om inte annat så kan det ju va som du säger
    Jag kan inte bli frisk men kan välja att leva lycklig som sjuk
  • Heavenlyfaith
    MalinAnnaJosefine skrev 2009-01-18 21:30:57 följande:
    Heavenlyfaith skrev 2009-01-18 21:24:27 följande: Ååå vilka kladdkakor, mums. Blir att handla och baka imorn =)
    Ja, jag har provat alla vid det här laget
  • Midsommarkrans

Heavenlyfaith skrev 2009-01-18 21:33:01 följande:

www.aftonbladet.se/matvin/article3518995.abFast det här hittade jag på den sidan... är det inte det? Det finns ju på höger sida fler recept Om inte annat så kan det ju va som du säger
    Åhh, vad du är snäll och vill leta åt mig..
    Tyvärr, är det inte rätt det heller, även om de också ser goda ut . De som du länkar till har publicerats tidigare.
  • Heavenlyfaith
    Midsommarkrans skrev 2009-01-18 21:35:26 följande:
    Heavenlyfaith skrev 2009-01-18 21:33:01 följande: Åhh, vad du är snäll och vill leta åt mig..Tyvärr, är det inte rätt det heller, även om de också ser goda ut . De som du länkar till har publicerats tidigare.
    Ja just... nu ser jag det... f'låt. Hoppas de kommer in snart, lägg gärna in en länk här om du springer på dom. Kladdkakor får man aldrig nog av
  • Midsommarkrans

Heavenlyfaith skrev 2009-01-18 21:49:20 följande:

Ja just... nu ser jag det... f'låt. Hoppas de kommer in snart, lägg gärna in en länk här om du springer på dom. Kladdkakor får man aldrig nog av
    Ingen fara...
    Nä, kladdkakor går alltid hem! Jag lägger in länken här om jag hittar den..
Svar på tråden Kladdkakor i Aftonbladets bilaga "Härligt Hemma"