Ni som har gjort ultraljud i Uddevalla
Har ni fått veta könet vid rutin ul om bm har kunnat se de å ni har velat veta?
Har ni fått veta könet vid rutin ul om bm har kunnat se de å ni har velat veta?
Hallå där
Bor själv i U-a och ska ha barn i april. Fick inte veta könet då vi var på ultraljud i vecka 18. Har däremot beställt tid på Mama Mia i Göteborg för könsbestämmelse och det kan man göra när du gått 26 fulla veckor. Tråkigt att vårt landsting inte kan berätta vad det är för kön om nu båda föräldrarna vill veta. Lycka till kram
Misstänkte nästan de Va samma när jag väntade sonen 2002, fråga om de gick å se könet men fick bara te svar att de e för tidigt å se de. Hoppades kanske att de hade ändrats lite sen dess el att de kan bero på vem som gör ultraljudet osv. Men jaja, då vet jag att dem inte berättar oavsett va dem ser el inte ser.
Får väl låta de bli en överraskning...
Nix,dom är stenhårda,har gjort UL i U-a o på NÄL 13 gånger denna grav...å inte ens under mitt senaste iv.36 så sa dom nåt,nu har vi iof vetat sen i oktober då vi var på www.tittutultraljud.se och tog reda på det...hel galet,när det är uppenbart att dom ser o inte kan säga ändå,i v.36,kan ju omöjligt ta bort barnet då om de skulle visa sig att de inte var det könet som vi "önskade"-skrattretande,skall göra ett UL till imorgon,skall bli kul o se om han säger nåt då;)....så gör privat,de är sååå skönt att veta,LYCKA TILL!