• Anonym

Låt mig plastikoperera mig om jag vill!!!

Nu måste jag skriva av mig lite, jag är frustrerad!

Jag har planerat att operera mig, eller rättare sagt, jag har tagit beslutet att operera mig!

Jag vill operera mina bröst, de är för stora och det är alldeles för mycket lös hud på dem. Så jag vill iallafall lyfta dem!

Jag vill fettsuga mig vid "kärlekshandtagen" samt göra en bukplastik, tror det räcker med en liten bukplastik.

Nu till saken. ALLA klagar och säger "men du behöver inte, du som är så snygg, du är ju inte ens tjock, du duger som du är" etc etc etc!

Jag blir TOKIG!!! Det är MITT beslut!

Jag vill göra det här, för att kunna må bättre!

Jag har haft en viktminskning på 40 kilo= lös hud.
    Har barn=lösa tuttar med fyllning, men som inte täcker upp. Jag är INTE nöjd + att jag har besvär pga tyngden.

Jag vill fettsuga lite på midjan, lovehandles, just för att jag inte får bort fettet där! Ser för jävligt ut!

Varför ska då andra få lägga sig i och säga att jag inte behöver operation? Varför ska andra agera nedvärderande mot mig? Varför ska jag behöva ta det öht!?

de som uttalar sig har enbart sett mig med kläderna på, så de vet ju fan inte ens vad de talar om!

Jag är arg och frustrerad just nu och behövde få ur mig det här. Usch, det är väl upp til mig om jag vill operera mig då jag inte känner mig nöjd med min egen kropp??

• Svar på tråden Låt mig plastikoperera mig om jag vill!!!
  • Angelika Miami

Klart det är upp till dig!!!! Skit i vad andra säger, många av dom är säkert avundsjuka på dig!

Lyacka till

• Anonym (.)

Ja, det är ditt beslut!!
    Det är dina pengar, din tid, din kropp som ska läka efter ingreppen.

Jag vill inte göra något av det du skriver, men ändå, skit i andra, det är din kropp!!

• smarties

Hade jag haft råd, då hade jag absolut gjort som du,
    det är ju DIN kropp, gör vad du vill, bara du blir nöjd.

Hoppas du blir nöjd. :)

• Anonym

Angelika Miami skrev 2009-01-19 11:47:33 följande:

Klart det är upp till dig!!!! Skit i vad andra säger, många av dom är säkert avundsjuka på dig! Lyacka till
    Ja, eller hur, så fort någon har en annan åsikt så är det avudsjuka!?

Till ts, skit i vad de säger, du kommer ju ändå göra som du vill. De tycker säkert att du är fin som du är! Gissar att det är både släkt och vänner som säger så, och jag tycker du ska ta det som en komplimang, du duger i deras ögon även om du inte gör det i dina egna.
  • Tiiinkerbell

skit i vad alla andra säger.

• Hedebris

min bästa kompis gjorde en bröstförminskning...

hon råkade ut för samma sak...

"men du har ju snygga bröst", "de är inte för stora"

man ska trivas med sig själv. det är det viktigaste! Nu mår hon iof dåligt av ärren..

• Anonym

Hedebris skrev 2009-01-19 11:57:43 följande:

min bästa kompis gjorde en bröstförminskning... hon råkade ut för samma sak... "men du har ju snygga bröst", "de är inte för stora" man ska trivas med sig själv. det är det viktigaste! Nu mår hon iof dåligt av ärren..
    Det visar ju lite på att problemen oftare är djupare än bara utseendet. Man tror man ska bli nöjd efter en OP, men det kommer bara nya saker. Bättre att försöka förbättra sin självkänsla än operera sig.
    Och nu läste jag att det var en förminskning, var det pga medicinska orsaker så är det ju lite skillnad mot bara utseendet.
  • mamman06

up to you, go for it girl

• Hedebris

hon sa innan opperationen att det endast var utseendet.
    men efteråt sa hon att hon helt plötslut hade mindre ont i rygg och nacke..

Anonym skrev 2009-01-19 12:00:11 följande:
    Hedebris skrev 2009-01-19 11:57:43 följande:
    Det visar ju lite på att problemen oftare är djupare än bara utseendet. Man tror man ska bli nöjd efter en OP, men det kommer bara nya saker. Bättre att försöka förbättra sin självkänsla än operera sig.Och nu läste jag att det var en förminskning, var det pga medicinska orsaker så är det ju lite skillnad mot bara utseendet.
  • Anonym

Tycker det verka göra så fruktansvärt ont att det inte är värt det.

Svar på tråden Låt mig plastikoperera mig om jag vill!!!