Låt mig plastikoperera mig om jag vill!!!
Nu måste jag skriva av mig lite, jag är frustrerad!
Jag har planerat att operera mig, eller rättare sagt, jag har tagit beslutet att operera mig!
Jag vill operera mina bröst, de är för stora och det är alldeles för mycket lös hud på dem. Så jag vill iallafall lyfta dem!
Jag vill fettsuga mig vid "kärlekshandtagen" samt göra en bukplastik, tror det räcker med en liten bukplastik.
Nu till saken. ALLA klagar och säger "men du behöver inte, du som är så snygg, du är ju inte ens tjock, du duger som du är" etc etc etc!
Jag blir TOKIG!!! Det är MITT beslut!
Jag vill göra det här, för att kunna må bättre!
Jag har haft en viktminskning på 40 kilo= lös hud.
Har barn=lösa tuttar med fyllning, men som inte täcker upp. Jag är INTE nöjd + att jag har besvär pga tyngden.
Jag vill fettsuga lite på midjan, lovehandles, just för att jag inte får bort fettet där! Ser för jävligt ut!
Varför ska då andra få lägga sig i och säga att jag inte behöver operation? Varför ska andra agera nedvärderande mot mig? Varför ska jag behöva ta det öht!?
de som uttalar sig har enbart sett mig med kläderna på, så de vet ju fan inte ens vad de talar om!
Jag är arg och frustrerad just nu och behövde få ur mig det här. Usch, det är väl upp til mig om jag vill operera mig då jag inte känner mig nöjd med min egen kropp??