swinger
hej!
är nyfiken på om några vart på swingerklubb? hur va det? bra? eller blä?
hej!
är nyfiken på om några vart på swingerklubb? hur va det? bra? eller blä?
jag är också nyfiken på denna fråga snälla någon!!
Vi har testat, och det var en riktig höjdare för oss.
Vi gick till Par i Hjärter i stockholm. Otroligt häftig att "tjuvkika" när andra hade sex och även att andra kollade på oss.
Hade enbart sex med varandra och gjorde inget utöver det men det räckte för oss
Vart en väldigt intensiv fortsättning hemma när vi väl kom därifrån
Det var väldigt blandat den kvällen vi var där, lite mer äldre än yngre dock.
Vi kommer nog att gå dit fler gånger, det gäller bara att lyckas ordna barnvakt och sånt igen.
Har också varit på Par i Hjärter (PiH), ett par gånger har vi varit där. Och det har varit mkt trevligt, upphetsande att se andra ha sex, ligga och ha sex med varandra bredvid andra par. Har hållt oss till varandra, lite hjälpande händer av andra par har vi upplevt, väldigt nice
Det varierar från gång till gång vad det är för folk där, det är både unga och äldre som går dit. Ibland är det knökfullt med par och nästa gång kan det vara betydligt lugnare.
Föredrar att gå dit på fredagar, då det är sk dresscode.
Det betyder om man går ner till nedervåningen, där alla sängar, soffor finns, så får man inte ha mer än underkläder på sig. Då slipper man fullt påklädda personer som går omkring och kollar in andra par.
Om det är bra beror helt och hållet på vad man vill.
Man går dit för att förverkliga sina fantasier...
Men har du möjlighet så prova.. det är ju ingen som säger att ni ska göra om det...
i vilken del av sverige bor ni förresten'?
Anonym (nyfiken) skrev 2009-01-19 12:53:35 följande:
Jag vill gärna testa Par i hjärter någon gång. Bara tanken gör mig otroligt upphetsad.
Ni som gått dit, har ni klätt av er och haft sex med varandra inför andra redan första besöket?
Någon som vet om de finns nåt sånt i GBG???
Anonym (C) skrev 2009-01-23 10:45:14 följande: