• orpan

    någon som har bra tips på hur man kan tjäna lite extra pengar hemifrån?

    jo nu är det bistra tider för de flesta, nån som har ett bra tips, har tom kollat e-post listor då man får ett par ören för att läsa mejl...:( snart är det väll pyramiderna också...

  • Svar på tråden någon som har bra tips på hur man kan tjäna lite extra pengar hemifrån?
  • Alemonia

    Något som dock inte är helt hemifrån men som kanske funkar ändå är Mystery Shopping dvs besöka butiker som anonym kund och rapportera hur de sköter sig.

  • orpan

    nån som testat det? låter ju faktikst roligare än att klicka på spam länkar...

  • Alemonia

    Jag har testat det åt lite olika företag och gillar det (därav att jag tipsade). Räknar man in tid för att läsa på, göra besöket och skriva rapport så ligger lönen på ca 100-150 kr/h där jag jobbat.

  • Perhonen

    hur hittar man ett sånt jobb? :) lät riktigt spännande :)

  • logg81

    Marknadsundersökningar på nätet?

    Visserligen är det inga stora summor man får in men mänga bäckar små....


    Jag och Auleen - För varandra. Mot resten av världen.
  • medea08

    Sälja saker på tradera? Finns ju faktiskt folk som försörjer sig på det. Köpa upp restpartier (antar jag att det är?) och sedan sälja.

  • Alemonia

    Jag såg idag att See You sökte folk. Kolla via deras hemsida.

  • Lilalila1234
    orpan skrev 2009-01-19 14:45:23 följande:
    någon som har bra tips på hur man kan tjäna lite extra pengar hemifrån?

    jo nu är det bistra tider för de flesta, nån som har ett bra tips, har tom kollat e-post listor då man får ett par ören för att läsa mejl...:( snart är det väll pyramiderna också...


     


    jag gör små undersökningar online, perfekt när man åker till och från jobbet kollektivt, eller nattar barnen, sitter och väntar nånstans ja men liksom lite här och var när man får tid! Handlar om 120-200 spänn i veckan kanske så inte mycket men något! 


    jag skickar den appen jag gillar bäst just nu men om någon har förslag fyll På! Jag är också intresserad av fler chanser att tjäna lite extra. 


    Jag bjuder in dig till AttaPoll. Få betalt för att delta i enkätundersökningar. Ladda ner appen här:
    https://attapoll.app/join/ggbya

Svar på tråden någon som har bra tips på hur man kan tjäna lite extra pengar hemifrån?