• Guldbarn

söker en tv-bänk, vet du vilken jag menar ?

En jätte klurig fråga, men jag måste bara se om nån här vet.
    Har sett en så fin bänk, den kan nog användas som både tv-bänk och vanligt, tror det kan vara ekträ men iaf åt det hållet, står på fötter och har 3 eller 4 dörrar med frostatglas....om ni trors veta vilken jag menar, länka gärna en bild på den här och skriv vad den heter och vart man kan få tag i den. KRAM

• Svar på tråden söker en tv-bänk, vet du vilken jag menar ?
  • Guldbarn

Alttså dörrarna är fyrkantiga.

• Guldbarn
    gagge skrev 2009-01-19 14:50:25 följande:
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/48036310denna?!
    Den påminner mkt om denna, men är nog i mörkare trä och lite mer frostat glas. Men den var fin och kan helt klart bli ett alternativ om jag inte får tag i den som jag verkligen vill ha. Tackar :)
  • Tingeling 86

men det vart ju en konstig länk..bildsök på benno tv-bänk så hittar du

• Joonas
    Triss i Damer skrev 2009-01-20 15:23:28 följande:
    Joonas skrev 2009-01-20 12:10:41 följande: Kanske denna?www.familjeliv.se/hem/joonas/gallery/phpkxy8 k... Vart är den ifrån?
    Bänken kommer från en serie som heter Amy och kommer från Horreds. 
    Vi köpte våra, har en skänk också, på Ekeby möbler. Men jag vet att de till exempel finns på Miljögården i Lund. Hemsidan har säkert ÅF-förteckning.
  • Triss i Damer

Joonas skrev 2009-01-20 18:21:07 följande:

Tack så mkt. Vilken exakt är det som ni har?
  • Joonas

Man komponerar efter behag. Höjd, antal sektioner, träslag, luckor utan glas, med ovalt glas eller med fyrkantigt glas. Tror man kan väljaek, valnöt och vit skiva. Vår är valnöt med fyrkantig lucka. Skänken är samma som tv-bänken fast med lådor över luckorna och hela dörrar.

• Guldbarn

Horred ligger ju bara 20 min från mej, perfekt...ska käcka in det. TACK ALLA

• Triss i Damer

Joonas skrev 2009-01-20 18:37:39 följande:

Man komponerar efter behag. Höjd, antal sektioner, träslag, luckor utan glas, med ovalt glas eller med fyrkantigt glas. Tror man kan väljaek, valnöt och vit skiva. Vår är valnöt med fyrkantig lucka. Skänken är samma som tv-bänken fast med lådor över luckorna och hela dörrar.
    Tack så mycket. Men det är inget som går att beställa?
    Jag bor i stockholm. Så det blir en lång resväg för mig annars?
  • Joonas

För info om aktuella återförsäljare kontakta:

Horreds Möbel AB

Kungsholms Strand 133
    S-112 33 STOCKHOLM
    Tel. +46 (0)8-652 67 00
    Fax. +46 (0)8-660 41 85
    jan@horreds.se
    info@horreds.se

Här kan de tala om för dig vart du kan gå och titta!

• Triss i Damer

Joonas skrev 2009-01-21 09:06:11 följande:

För info om aktuella återförsäljare kontakta:Horreds Möbel ABKungsholms Strand 133S-112 33 STOCKHOLMTel. +46 (0)8-652 67 00Fax. +46 (0)8-660 41 85jan@horreds.seinfo@horreds.se Här kan de tala om för dig vart du kan gå och titta!
    Tack så hemskt mycket! Vad gick kalaset på förresten?
  • Triss i Damer

Joonas skrev 2009-01-21 16:45:44 följande:

Oj, jag minns inte så noga. Någonstans mellan 5 o 10 000.
    Okej
Svar på tråden söker en tv-bänk, vet du vilken jag menar ?