Babysim - Stockholm
Söker babysim i stockholm, helst södra eller centrala delarna.
Undrar även om det finns babysim i bassäng/pool med fönster på sidan, där man kan filma och fota själva tillfället?
Hjälp!?
Söker babysim i stockholm, helst södra eller centrala delarna.
Undrar även om det finns babysim i bassäng/pool med fönster på sidan, där man kan filma och fota själva tillfället?
Hjälp!?
Se här
www.babysim.com/dittnarmastebabysim_stockholm.html
Vet inte om något bad med sådan pool som du beskriver.
Vi ska börja på badkompaniet vid Gullmarsplan v 9. De har dock inte fönster på basängen...
Okej, verkar det bra där?
kostar?
Tycker det verkar bra där, vi har varit och kollat och det kändes bra. www.badkompaniet.se/ står allt du behöver veta...
Bejbi, vet inte riktigt hur du menar med fönster? Du kan ju fota inne vid bassängkanten...gjorde vi i alla fall utan problem när vi gick med Ebba. Vi gick i Svedmyra genom Stockholms Babysim,,,Kanonbra! vi gick 3 steg och hon är galen i vatten nu..Vi har planerat att sätta Alva där om Svedmyra har kurser fr v 11!
www.babysim.net har i Sickla och Sundbyberg. Bra ställe!
Finns fönster för de som vill sitta "utanför" och titta på.
Ohh kanske kan börja samtidigt? :p
Kostar?
Finns det någon länk?
Vi ska gå på www.swimmix.se fast vi har inte börjat än så vet inte hur det är
Vattenhuset (www.babysim-simskola.se) kanske har någon anlägging nära dig.
Vi gick på deras kurs på Astrid Lindgren och där vet jag iaf att det fanns ett sådant fönster.
Här är rätta sidan dit: www.vattenhuset.com/
..kostar 1300:- för ett steg. Alla simskolor tar ung. samma pris.
Vi ska gå på www.aquababy.se på . Börjar nästa vecka.
Jag tycker du ska välja ett sim som är anslutet till svenska babysimförbundet.
Vad jag vet finns inga bassänger med glasvägg utan vill du fota/filma under vattnet behöver du undervattenskamera. Dock väntar de flesta seriösa sim med undervattensaktivteter till andra kursen.
Jag menar bara fönster in till bassäng-rummet. Inget under vatten. Då kom fotografen och tog bilder när barnen lärt sig dyka.