tips på affärer med fina barnkläder!
önskar lite tips på roliga affärer i stockholm med barnkläder för bebisar!
nån som vet nån bra affär med second hand tex, har hört om nåt som heter gröna villan?
önskar lite tips på roliga affärer i stockholm med barnkläder för bebisar!
nån som vet nån bra affär med second hand tex, har hört om nåt som heter gröna villan?
Hej!
Jag vet 2st super bra second hand butiker, en som ligger i Farsta strand och heter Bellabus barnkläder där har dom sjukt billiga och fina saker där kan man fynda.
Sen finns det en till bra som ligger ute på värmdö i Gustavsberg som heter Pinoccio.
Om du vill ha ett annat hett tips så finns det en butik som heter Matador och ligger vid slussen.
Där inne har dom bara super fina kläder tex Molo, katvig, kik kid m.m
Dom har oxkså en bra hemsida www.matadorkids.se
Lycka till och du kan väl höra av dig till mig ifall du hittar någon butik du kan tipsa om!
Ligger en second handbutik för barnkläder och leksaker i Västertorps centrum (eller i slutet av det, följ huvdgatan en bit tills du ser skylten). Affären heter "En gång till".
Själv gillar jag märket "Name it". Tycker de har jättefina kläder. Deras butiker finns lite över allt i olka köpcentrum t ex i Sickla och skärholmen. Har även hittat det hos mindre oberoende butiker.
Letar också roliga barnklädesaffärer i stockholm! Hoppas på fler tips
buff!
Mila milano på rörstrandsgatan tycker jag har helt underbara kläder.
En ganska liten men väldigt personlig butik. Där kommer jag handla mig olycklig!
Hittade deras länk...www.millamilano.com