• Anonym

Flytningar som luktar sött!

Någon mer som har så? Luktar inte fränt eller så men jävligt sött... känner det när jag sitter upprätt. Lite pinsamt för jag tror att andra kan känna det.

• Svar på tråden Flytningar som luktar sött!
  • Anonym

Så kan jag ha det jag med. En smula pinsamt kan jag hålla med om att det är...

• Anonym

Jag har också kunnat känna lukte´n av mina flytningar ibland och också blivit rädd för att någon annan ska känna det. Men jag tror ärligt inte att andra känne rdet om man verkligen inte luktar apa. Du kan känna den lukten ibland för att din näsa är redan van vid din övriga lukt. Men när andra kommer nära dig tror jag faktiskt att den ev och diskreta flytningslukten helt "överröstas" av lukten på dina kläder, hår, osv osv. Hur tycker du de flesta anra normalhygieniska människor du har omkring dig luktar? Jag tycker ofta människor brukar lukta av tvättmedel/sköljmedel/schampo/tvål/deo/parfym uppblandat med sina feromoner och sig själva.

En tanke bara eftersom du skriver "sött" - har du kollat ditt blodsocker?

• Melii

Jag har det också..oftast vid perioder typ runt ÄL när det är lite "rikligare" flytningar. Man får helt enkelt byta trosor oftare o tvätta sig lite försiktigt under dagen.. Brukar funka för mig.. Annars blir man ju nojig över tanken att andra känner det.. fast frågan är om de verkligen gör det.. man känner nog mest själv tror jag.

• Anonym

jag kollade mitt blodsocker senast för, låt se nu, ungefär 10 veckorsen.. i samband med besök på mvc (gravid). barnmorskan har iaf inte anmärkt på nåt. fast det är ju ett tagsen nu! jag har själv funderat på om det kan va blodsockret, graviditetsdiabetes? jag har tid hos bm igen i v25 (v23 nu), men jag kanske borde ringa o höra med henne.

Svar på tråden Flytningar som luktar sött!