Har ni upplevt en extremt stark attraktion till någon? Är det verkligen bra?
Jag brukar vara ganska självdisciplinerad när det gäller män. Om någon gör mig besviken eller sårar mig så brukar lusten försvinna rätt fort men med mitt ex är det helt annorlunda.
Jag har aldrig känt mig så attraherad av någon annan man. Visst ser han bra ut men jag har haft snygga män förut så det är nog inte bara rent fysiskt.
Vi var passionerat förälskade i varandra och åtrån var så stark att det nästan var plågsamt när vi var ifrån varandra. Vi kunde älska i timmar, bokstavligen. Han är en underbar älskare och gör allt jag vill utan att jag behöver fråga.
Vi är inga dunungar precis som man kanske skulle kunna tro. Båda är 35+, har barn sedan tidigare och är ansvarsfulla vuxna människor . Men det här är helt galet.
Det tog alltså slut mellan oss och han sårade mig då.
Nu ångrar han sig och vi har börjat höras igen. Vi pratar mycket känslor och om allmänna saker men nästan varje gång kommer vi in på sex och hur mycket vi längtar efter att älska med varandra igen. Vi berättar detaljerat vad vi vill göra och skickar t.o.m. bilder. Han får mig att göra saker som jag aldrig har gjort med någon annan.
Han säger att han bara tänker på mig när han tänker på sex numera och det är likadant för mig. Jag fantiserar bara om honom. Jag har varit tveksam till att träffa honom men nu börjar det bli ohållbart. Han väntar tålmodigt men jag känner att längtan börjar ta över.
Jag behöver bara se honom för att vilja slita av honom kläderna och det är samma sak för honom. Vi kom aldrig ur sängen när vi var ensamma förut, vi var uppe hela nätterna och kom för sent till jobbet.
Har ni upplevt det här någon gång, en extremt stark attraktion?
Igår pratade han om att flytta ihop och förlovning och allt det där men vi skulle ju inte få något gjort när vi blev ensamma . Jag är helt ensamstående och småbarnsliv vet vi båda hur det är men vi lyckades få till det ändå så fort barnet sov.
Det känns galet och irrationellt och frågan är om det är bra? Han är inte destruktiv eller elak mot mig på något sätt men kan man leva så när man har barn och en ansvarsfull tillvaro? Det känns som om jag tappar kontrollen helt med honom. Det är svindlande men lite skrämmande ändå.