Könsultraljud i Jönköping????
Hej
Är det någon som vet om man kan gör ett könsultraljug i Jönköping och i så fall var????
Hej
Är det någon som vet om man kan gör ett könsultraljug i Jönköping och i så fall var????
Jag tror att det finns nån i Huskvarna som gör det, men jag är inte säker. Jag gjorde mitt i Göteborg på MamaMia. Kostade 450 kr.
Någon annan som vet någon i Jönköping?
Ring Katzins läkarmottagning och fråga! Där går jag för extra kontroller. Har dock inte frågat om köns-ul!
Tror inte roskliniken finns kvar längre.
Jag gjorde köns-ul hos Katzin. Jag tror det var vecka 27 och det var lite sent så kontakta honom tidigare så det är lättare för honom att se. Dock var det ganska tydligt att vi skulle få en pojke. Kostade en tusenlapp.
Tack tack för era tips!
Ringde katzin själv nu och bokade tid på onsdag. Är inte 100% säker än men ångrar jag mig så avbokar jag imorrn isf.
Glömde ju fråga om han använde vul eller vanligt ul till det.
Är i v 26+ nu och han sa att det gick göra det nu.
Han sa även att om det är en pojk så syns det ofta tydligt men är det en tjej så brukar han avnvända uteslutningsmetoden...
Sen sa han att han inte helt säkert kunde se vilket kön det är.
Tråkigt om man betalar 1000kr o ändå inte får veta...
Någon mer som gjort hos katzin?
När gjorde ni och hur väl stämde det då?
Hej
Jag har hört att det alltid är så att om det är en pojk är det väldigt säkert men om det är en flicka är det svårare att se, så tyvärr betalar man nog men man kan aldrig vara säker, lycka till i alla fall om du går, det är ju spännande!
Hör av dig och berätta hur det gick till min gästbok eller här!
Kram
1000 kr är ni inte kloka? är den nån lurendrejjare som vill tjäna pengar?
Jag ändrade tiden imorrn till en tid idag. Så idag var vi där.
Min man såg typ direkt att det var en tjej och han med. Så jag antar att det är en tjej då
Skoj. Då har man en av varje sen. hihi.
Han kollade länge o vred fram o tbx och han tyckte tydligt att det var en tjej.
Men som han sa. Inget är ju 100% igt.
Och ja jag betalade 1000kr.
Lite dyrt. Visst. men blir inte billigare att åka till en annan stad o göra det heller för då kostar ju bensinen och tiden det tar.
Och eftersom han är den enda i jkpg som gör det så får man ju allt betala det då om man vill veta
Just det ja. kan ju svara på min egen fråga jag ställdwe här innan. Han hade redskap till att göra på magen. Var jag som fattat fel eller nåt. För när jag var hos han innan en gång fattade jag det som att han bara hade utrustning för vul.
Bimbims mamma grattis! Kul att få en av varje!
I Jönköping är de stenhårda på RUL att inte säga något och då får man ju betala!
Skönt att han verkade så sääker!