• Teza73

E-tuna tjejer, häng med, tråd 2

Hej tjejer, vår tråd stängdes ju, d går inte för sej, jag vill ju veta hur d gååår för alla, så häng med håll ihop brudar, å alla nya E-tunapinglor är ju självklart välkommna in med!

Kramar på er alla

• Svar på tråden E-tuna tjejer, häng med, tråd 2
  • moans

Kul med en ny tråd. Vi har ju blivit ett litet gäng så det är klart vi ska fortsätta.

Idag på jobbet hade jag kontakt med en av våra kunder, som vill planera ett möte (vi ska ses i Trollhättan). Jag som kommer att börja med sprutor nästa vecka och har akupunktur tider 1-2 g/vecka (efter jobbet), och sen är det blodprov och VUL... Och sen äggplock och återföring vecka 7.... Jag vill ju definitivt inte planera in en 2-dagars tjänsteresa (när jag inte riktigt vet
    när alla mina besök är). Så jag svamlade på något, och vi ska höras igen... Han måste ha undrat vad jag höll på med... Men det kan han gått göra...

Mår iallafall fortfarande bra trots 2,5 veckors sprayande. Lite trött på morgnarna men det kan ju vara vintern..

• Teza73

Knepit d me jobbet, man vill ju lixom att d ska gå bra på den fronten med, men kommer det till sånna val blir det ju oftast inte svårt, helt rätt, klart han kan få undra, alla har vi ju våra liv å d får andra acceptera ju, skönt att du mår såpass bra trots sprayandet å d, hoppas d fortsätter så, så länge som möjligt!

• sommarblommor

Kul att ni fortsätter på tråden.
    Moans, vad fort tiden gått . Det är ju snart dax, hoppas det känns så för dig också.
    Vet din arbetsgivare vad du"håller på med". Det är ju det som kan vara lite jobbigt. Själv har jag en fantastisk chef som har full förståelse. Är i samma ålder också , det kanske är en fördel.
    Jag har nu berättat för några på jobbet, då vissa inte känner igen mig när jag konstant kan äta och gäspar 50 ggr per dag.

• Bisquit

Hej!
    Här är ni ju!! Äntligen hittade jag hit.

Nu börjar det hända saker på stickan.... Usch, jag blir "ont i magen nervös".

Gör det ont? Det ska det väl inte göra?
    Det jag är lite rädd för är att jag gått upp i vikt på senaste. Vägde på gränsen förut. Nu är jag rädd att vi kommer dit och dom säger nej.
    Ställa sig på vågen och skämmas.. Hmm.

Ska strax kolla med stickor och sen ringa catarina om det hänt något.

Håll tummarna!

• Teza73

Bisqit:Äntligen hitta du hit gumman, härligt! Gud va spännande att du e på g, håller tummarna att du ligger under gränsen med vikten å d! Min kärring kommer krypande nu såg jag så jag funderar på å ringa catarina redan nu idag lr i morron å se om ja får en tid för förberedelserna, ojoj vad spännande, nu kör vi så d ryker, hihi

Kram på dej å lycka till

• Bisquit

Tack tack! Är jättenervös. Typiskt nog så fungerade inte stickan. *MOOOORRRRRR*
    Men jag ska fixa en ny snart. Vad är oddsen liksom? *suck*

Tror ni dom ställer en på vågen först och sen nekar om något kg skulle vara fel? Hua....

Usch och fy för kärringar, men ibland är dom ju efterlängtade.. *s*

• Teza73

Haha tokfia, ja för en gångs skull va hon välkommen den subban, ringde catarina nyss, jag ska testa med stickan om ca 11 dar sen när ja får utslag ska jag ringa å komma upp så kör vi, ojoj va de går undan här, när det gäller d här e vi nog turingar som bor i Eskilstuna verkar det som när man läst om hur andra fått vänta å köa å sånt, härligt ju! Nervös blir jag å gubben blev lite vit i plytet, öhh redan, ojoj så blir d en mugg på toa å d då, sa han nervöst, men glad hihi, japp sa jag, nu kör vi!

Har du gått upp mycke då tjejen, jobbit å va så på gränsen, men lite borde väl inte hindra lr, tycker d vore taskit om du väl står där ju, hoppas d går bra, knasit me stickan, typist lixom, hoppas d går bättre me nästa då, håller alla tummar å tår

Styrkekramar

• Bisquit

Tackar!

Ja jag gick på okataviakliniken i sthlm först. och när vi var färdigutredda så var det över ett års väntetid i sthlm. Men jag hade ju precis flyttat till e-tuna då och sa det till läkaren.

Och hon flyttade direkt över mig till södermanland. Som inte hade nån väntetid alls. Fett coolt! ( eller vad nu ungdomarna säger nu förtiden )

• Teza73

Ja haha e ju så dom säger, tillhör stor del av min 17årings vokabulär 14 årin med för den delen, fett coolt hela tiden, nu håller jag med, FETT COOLT ju att det blev sån skillnad, synd om alla andra dock borde inte va sån skillnad på vart man bor ju!

Men e glad för din skull att det gick framåt på grund av de, tänk å jag som får köra på redan om 2 veckor ojoj va häftigt, hihi

kramis

Svar på tråden E-tuna tjejer, häng med, tråd 2