Burk till välling?
Någon som vet var man kan köpa en "finare & roligare" burk att ha vällingen i? Jag vet att det finns massa fina burkar men jag skulle vilja ha en som det står VÄLLING på. Och som man kan ha stående framme.
Någon som har sett?
Någon som vet var man kan köpa en "finare & roligare" burk att ha vällingen i? Jag vet att det finns massa fina burkar men jag skulle vilja ha en som det står VÄLLING på. Och som man kan ha stående framme.
Någon som har sett?
har aldrig sett någon. Men gör en själv! Köp en snygg burk i porslin eller glas och sen glasfärg och en pensel och skriv själv. Då blir det ju personligt oxå. Du kan ju köpa scabloner oxå om du vill dekorera. Allt finns på bland annat Panduro.
Men oj, sicken käck idé. Snacka om idétorka. Klart att jag ska göra så :)
TACK!
Ett tips från mig är att köpa en burk i plast, borde finnas tjockare plast, inge vidare om man tappar burken och den går i bitar :(...
Men är man säker på handen och inte drumlig som jag så tycker jag porslin/glas är mkt snyggare :D!!!!
Min dotter dricker inte välling än, men ersättning och den har vi i en snygg kaffeburk.
När vi är iväg så har jag med mig en snygg vällingburk som jag köpte på tupperwere. Den är både praktisk och snygg med tre fack där man lägger i så mycket man använder så är det bara att dosera.
Sånna doseringsburkar finns att köpa på ex. ICA och kostar runt 30:- där, om man inte ska på t-party.
Hade gott.
lisadragon skrev 2009-01-21 21:40:21 följande: