Babysemp 1 i storpack?
Ja, som rubriken lyder. Finns Babysemp 1 i storpack? Jag ger bara ersättning till en nu stor tremånaders kille och det börjar bli riktigt dyrt...
Ja, som rubriken lyder. Finns Babysemp 1 i storpack? Jag ger bara ersättning till en nu stor tremånaders kille och det börjar bli riktigt dyrt...
Heej!
Min son blev 3 mån i fredags (16e) och idag har jag börjat blanda in babysemp 2 med 1an för att sen kunna gå över helt till storpacket som bara finns att köpa från 2an. Den är från 4 mån men det var ingen fara eller så sa min bvc sköterska idag när jag frågade om det var ok. =)
kram hej
Jaa jag håller med,det blir ganska dyrt..
Jag har precis bytt från Baby semp 1 till NAN 1 eftersom att jag inte hittat babysemp1 stor pack..
Hittills har det gått ganska bra..=)
Okej, min fyller ju tre månader den 25:e så jag skall höra med min bvc om att blanda 1 och 2. Vilka butiker brukar ha storpacket?
Finns tyvärr inte i större förpackning. Bara babysemp 2. Men Babysemp 2 är från 4 månader. Jag har gett erstättning från när min son var en vecka gammal och då fick han babysemp 1 sen när han var 4 månader och en vecka så började jag med bebysemp 2. Jag tycker inte man ska börja med babysemp 2 om bebisen är bara 3 månader gammal. Det är värt att lägga mer pengar, så bebisen får i det den ska få. Men som sagt man bestämmer själv om sitt eget barn. Men jag skulle aldrig ge tidigare.