• bustösen

"bananfodral" hur bra är dom?

ja nu menar jag ett sådant där skal i plast som man kan packa ner bananer i =) vad tycker ni om dom??

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden "bananfodral" hur bra är dom?
  • Atamon

Verkar inte vara en så nödvändig pryl för vuxna..... jag slängde min som jag fått i present, men kanske är praktiskt för barn??

• Angels Fall First

Dom fungerar. Men blev jobbigt i längden och sen började jag återigen med att bara slänga ner frukten i väskan

Jag lägger härmed beslag på det anonyma nicket AFF
  • Himalya

röstade på annat. Den är säkert jätte bra. Är bara det att den helt enkelt blivit liggandes i nåt kökskåp. Där läg den nog ligga kvar tills det blir dags för rensning. Fick den i present.

• Kazeer

Annat: Innan jag kollade länken i inlägg 5 hade jag inte en aning om vad det var för något.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • camillas1985

Jag har inget sånt men tycker de verkar jätte bra för jag gillar inte när bananen blir brun och mosig. Ska man då ha med sig en någonstans så borde fodralet vara till stor hjälp.

• denna där

Min son vill bara ha banan med sig som frukt till skolan och utan bananskalet var det bananmos varje dag...men nu, not any more

• hyperballad

kanon att ha för att skicka med barnens banan i till förskolan eftersom de kan vara väldigt känsliga mot svarta prickar haha

kan verkligen rekommendera!

• Manchester

Jättebra! Om vi någon gång glömmer oss och skickar med dottern en banan utan fodral när dagis har utflykt så äter hon den inte. Antingen har den gått sönder och kladdat ned hela ryggsäcken eller så har den blivit brun och då tror hon att den är gammal och oätlig.

• Balehead

Annat - skulle aldrig få för mig att skaffa en så onödig pryl som bara skulle ligga och skräpa i någon låda.

• Skruttefia

Jättebra om man har barn som gillar banan och vill ha med sig bananen i väskan/ryggsäcken utan att den bli mosig

Mamma til A 060121 & BF 090606
  • 4u2

underbart att slippa bananmos på skolböcker.
    Banan i plastpåse kladdar inte heller, men sonen äter inte den om den blir mosig(inte jag heller).

• Skogshallon

Jättebra egentligen för man slipper ju mosad banan i väskan, men tycker att det kan vara lite svårt att få in bananen i skalet ibland. Beror på bananens böj ju.

• uppdragmamma

JAg tycker det är en superbra produkt, bananen håller sig tom fräxh längre!

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨ ¨*:?. ♥ Mamma till Sebastian 071202 & Lillis BF 1/4 2009 ♥ .?:*¨¨*:?.&
Svar på tråden "bananfodral" hur bra är dom?