• Catharina Soovéer

Hyra babyskydd!!??

Hej! Har sett att man kan hyra babyskydd på babyproffsen och lite andra ställen. Men jag är mest intresserad av babyproffsens. Kan någon berätta för mig hur det funkar?
    Lite priser om stolen är ny, om man kan hyra större stolar när barnet växer, vad det är för märke osv ?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden Hyra babyskydd!!??
  • Catharina Soovéer

Puff *** Ingen `??

• Barbabok

Min sambo hade fått besked idag om Babyproffsen att för 6mån kostar det 600kr. Men mer vet jag inte. Han frågade inte mer haha så jag får väl åka och kolla själv.

Jag är med parvel
  • Barbabok
    anniebananie skrev 2009-01-20 22:37:45 följande:
    Dum fråga på ingående...vad tusan är ett babyskydd?
    Samma som bilbarnsstol, fast för de nyfödda, den där skålade grejen du säkert sett folk bära runt på med som en båge till handtag
    Jag är med parvel
  • Hannah76

anniebananie skrev 2009-01-20 22:37:45 följande:

Dum fråga på ingående...vad tusan är ett babyskydd?
    Det babyn åker i i bilen.
  • norgesessan

när vi kollade upp det i 2005 tog babyproffsen halva nypriset för nya babyskydd. Man betalade fullpris, sen fick man halva tillbaka när man lämnade tillbaka stolen. sen såldes stolen som använd stol. Tyckte dock det var för dyrt för en stol man inte ens kunde sälja...Specielt med tanke på hur mycket babyproffsen tjenade på det, så vi köpte nytt på rea, 800kr.

Emil 03-Jonathan 05 och LillSessan bf. 2/2.09
  • Barbabok
    norgesessan skrev 2009-01-20 22:43:15 följande:
    när vi kollade upp det i 2005 tog babyproffsen halva nypriset för nya babyskydd. Man betalade fullpris, sen fick man halva tillbaka när man lämnade tillbaka stolen. sen såldes stolen som använd stol. Tyckte dock det var för dyrt för en stol man inte ens kunde sälja...Specielt med tanke på hur mycket babyproffsen tjenade på det, så vi köpte nytt på rea, 800kr.
    Ja är det så, så kommer jag nog köpa nytt ändå. Vet inte riktigt vilka modeller de hyr ut ännu.
    Jag är med parvel
  • norgesessan

Just då tror jag man kunde hyra vilken stol man ville..med bas/utan bas....

Emil 03-Jonathan 05 och LillSessan bf. 2/2.09
  • MrsLi

När jag kollade för någon månad sedan så fanns det 2 priser. Tror det var runt 800:- och 1000:- och när du lämnar tillbaka den så får du 500:-

Vi kände själva att det är rätt meningslöst eftersom du kan köpa en ny för typ 800:- och få ok begagnat pris sedan.

Däremot kan du hyra på NTF också för runt 300:-

• Barbabok

Det var på NTFs hemsida det stod att man kunde hyra på babyproffsen.

Jag är med parvel
Svar på tråden Hyra babyskydd!!??