• Anonym (fundersam)

Min sambos förhud - är han omskuren eller ej?

Min sambo har en lite udda förhud. Den täcker inte hela hans penis, bara ungefär halva. Han berättar om en "olycka" han hade när han var liten men som han inte kommer ihåg (et annat barn sprkade honom mellan benen) och han vågar inte fråga sin mamma om detta.

Detta är ju ingen väldsfråga direkt, men vi båda undrar lite. Vad tror ni? Någon annan som har en man vars penis sr ut såhär eller någon man här som ser ut så?

• Svar på tråden Min sambos förhud - är han omskuren eller ej?
  • Lady1nblack

min man har "för liten förhud" dvs att pllonet är blottat, jämt.. och han är INTE omskuren.. han är piercad och stolt över sin k*k, han tycker även den är lättare att hålla ren etc.. och jag har då inget att klaga på där heller :)

• Uncovered

Jag tror han har blivit omskuren =) har varit med en man som hade "halv" förhud, och han hade opererats för trång förhud tror jag. såg ut som du beskrivit =)

• Anonym (fundersam)

Jo det tänkte jag också på. Kanske hade förhuden skadats under denna olycka och de blev tvungna att ta bort en del?

Uncovered skrev 2009-01-20 22:40:31 följande:
    Jag tror han har blivit omskuren =) har varit med en man som hade "halv" förhud, och han hade opererats för trång förhud tror jag. såg ut som du beskrivit =)
  • Anonym (mys)

Min älskare har halvt blottat ollon när han inte har stånd pga att han slet av strängen som håller fast förhuden vid ollonet när han var typ 12 och runkade för hårt ;)...var en MASSA blod tydligen..och han vågade aldrig berätta för sin mamma....förhuden är alltså helt lös...
    Kan det ha varit strängen som gått av för din sambo?

• Anonym (fundersam)

Oh så hemskt det måste ha varit för honom! Stackare!

Men min sambos sträng är kvar så det är nog inte det som är anledingen. Han sa nu något om att han minns att en sjuksyster sa till honom att dra tillbaka frhuden när han kissade.

Anonym (mys) skrev 2009-01-20 22:47:09 följande:

Min älskare har halvt blottat ollon när han inte har stånd pga att han slet av strängen som håller fast förhuden vid ollonet när han var typ 12 och runkade för hårt ;)...var en MASSA blod tydligen..och han vågade aldrig berätta för sin mamma....förhuden är alltså helt lös...Kan det ha varit strängen som gått av för din sambo?
  • Anonym (Ove)

Samma här. Kort förhud. Då snoppen växte räckte inte den till att täcka ollonet. Har fått många frågor om jag är omskuren under åren.

• Anonym (man 50)

Jag fick förhuden opererad som barn pga av att den för trång för att dra tillbaka över ollonet. Jag gissar att de gjorde en begränsad omskärning för spetsen på mitt ollon tittar alltid fram så att säga, utom möjligen när jag har badat i kallt vatten för du når förhuden fram över hela ollonet. Annars täcker förhuden kanske två tredjedelar av ollonet. Tycker det ser rätt ok ut och ingen har klagat!

• Jonnynilsson

Min förhud täcker inte hela ollonet. Det är alltid en liten bit som tittar fram.

Svar på tråden Min sambos förhud - är han omskuren eller ej?