• Anonym

Håriga tjejer

Jag är en kille som många gånger fått höra att jag är pervers eftersom jag tänder på tjejer med hår på och under armarna. Tyvärr är de flesta som inte rakar sig där lesbiska.

Jag inbildar mig också att de som har lite morrhår har mer testosteron och därför vill ha mer sex.

Är det fler här med denna böjelse?

• Svar på tråden Håriga tjejer
  • LivingEasy

Jag har en kk som är halvfransyska. Hon kan va lite hårig här och där.. Fobi för att raka sig i ljumskarna b.la
    Och armhålorna är lite håriga oxå. Men jag tror mest det är så av lättja...5 mm stubb typ , Inga FI buskar inte Brrr....
    För övrigt är hon feminin har extremt fin kropp och knullar rätt vilt och vill ofta. Även när hon har mens....Såå...

• Anonym
    LivingEasy skrev 2009-01-21 02:19:53 följande:
    Jag har en kk som är halvfransyska. Hon kan va lite hårig här och där.. Fobi för att raka sig i ljumskarna b.laOch armhålorna är lite håriga oxå. Men jag tror mest det är så av lättja...5 mm stubb typ , Inga FI buskar inte Brrr....För övrigt är hon feminin har extremt fin kropp och knullar rätt vilt och vill ofta. Även när hon har mens....Såå...
    Måste man vara hårig för att vilja det ? ;)
  • Janneman

Du är inte pervers. Du har bara en böjelse åt det hållet. Jag själv skulle lämna en brud med naturlig behåring mellan benen. Det är det äckligaste jag vet med slemmigt urindoftande hår.

• Anonym (Cave games)

Jag tror också att hårväxt och testosteron hör ihop, och med mer testosteron följer en starkare sexdrift
    Naturligt är jag väldigt hårig men vaxar bort det mesta, det enda min man vill att jag sparar är djungelhåret på fittan och runt anus för det gillar han.
    Han är själv väldigt hårig och jag älskar det på honom, ibland rakar han armhålorna.
    Det sexigaste är hans håriga rumpa och lår, lite som päls
    Så det finns fler som tänder på naturligt hår, tror inte det är helt ovanligt heller.

• Anonym

Janneman skrev 2009-01-21 15:17:08 följande:

Du är inte pervers. Du har bara en böjelse åt det hållet. Jag själv skulle lämna en brud med naturlig behåring mellan benen. Det är det äckligaste jag vet med slemmigt urindoftande hår.
    Och om du älskade henne? Eller om hon slutade efter att ni tex gift er, skaffat barn? Hade du lämnat henne då?
  • Hägris

Jag har ganska mycket men inte jättemörkt hår, rakar/vaxar under armarna men annars är det rätt ovårdat. Jag gillar sex =)

Har beta anorexia?
  • Anonym

Tvättar inte dina tjejer sig mellan benen eller?
  • Janneman

Anonym skrev 2009-01-23 01:20:36 följande:

Tvättar inte dina tjejer sig mellan benen eller?
    Jo då det gör dom, och inte med tvål och annat konstgjort, utan med olja och vatten. Men som du kanske märkt på sommaren när man grillar eller om man steker inne och spisfläkten inte är så bra eller vid eldning utomhus så sätter sig lukten i håret. Jag känner stor skillnad på doft från en rakad vs en orakad mus på samma kvinna.
  • Quiet thoughts
    Janneman skrev 2009-01-23 09:02:19 följande:
    Anonym skrev 2009-01-23 01:20:36 följande: Jo då det gör dom, och inte med tvål och annat konstgjort, utan med olja och vatten. Men som du kanske märkt på sommaren när man grillar eller om man steker inne och spisfläkten inte är så bra eller vid eldning utomhus så sätter sig lukten i håret. Jag känner stor skillnad på doft från en rakad vs en orakad mus på samma kvinna.

säger som en gyn sa åt en kvinna en gång som parfymerat sig innan

"fitta skall lukta fitta och inget annat"

rent ut

tror nog din balle luktar den också iom att pungen finns där och det lätt blir varmt. hår el inte.

• Anonym (exotiskt)

Jag har aldrig rakat mig under armarna och har därför ganska lite och ljust hår där under!
    Och jag har aldrig träffat en kille som har något emot det, tvärtom har jag fått känslan av att många killar tycker att jag blir lite exotisk ! :)

• Stockholmaren

Jag har bett min flickvän att inte raka sig på ett tag för att jag ska se om jag "stör" mig på hårväxten eller inte, mest som en kul grej, fast hon är inte villig att låta det växa rakat överallt

• Anonym (just me)

Har lite hår på kroppen, tunt och ljust, men rakar mig ändå. Förutom när mannen önskar att jag ska odla lite (omväxling förnöjer?), men är ändå kåtare än de flesta. (ALLTID REDO).

Så hår och kåthet behöver inte höra ihop.
    Däremot har jag alltid varit en pojkflicka,, så kanske har testeronet lagt sig under huden istället för ovanpå? ;)

Svar på tråden Håriga tjejer